14 Reacties

3 jaar geleden

Ijsjes.....

3 jaar geleden

Mijn dochtertje is dan gek op appelmoes met liga wat ik eerst even koud zet in de koelkast

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Ijsjes.....
Krijgt die al gewone ijsjes?

3 jaar geleden

Hier gepureerde hapjes (normaal geven we stukken...rapley)

3 jaar geleden

Reactie op Doriensophia

Krijgt die al gewone ijsjes?
Ja magnum.... hahahaha nee zo ijslollie die je gewoon moet invriezen

3 jaar geleden

Deze

3 jaar geleden

Slagroom vla eet ze wel! Momenteel heeft ze nu ook last van tanden en net ziekjes geweest erdoor waardoor ze dus niet veel wil eten

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Deze
Zit daar suiker in?

3 jaar geleden

Reactie op Doriensophia

Zit daar suiker in?
Ik heb suikervrije

3 jaar geleden

Ach joh, af en toe een ijsje, wel of niet met suiker vind ik persoonlijk best mogen. Hier nog niet gegeven, wel kleine likjes van ons. Maar er mag al zo veel niet. En TE is nooit goed, maar om ze nu van alles weg te houden

3 jaar geleden

Ach joh, af en toe een ijsje, wel of niet met suiker vind ik persoonlijk be ...
Vandaag lekker Italiaans ijsje gehaald heerlijk vond ze het. Ik let ook niet zo op wat zr wel en niet mogen. Vorige week is mw er met de mama Mia chips vandoor gegaan. Hahah lekker dat ze de vond.

3 jaar geleden

Ach joh, af en toe een ijsje, wel of niet met suiker vind ik persoonlijk be ...
Ieder zijn ding maar wij geven dat niet onder de 2 jaar. Zie er de meerwaardd niet van in en suiker is niet zo onschuldig en hel verslavend. Ze kunnen nog genoeg snoepen later.

3 jaar geleden

Hier ook ijsjes ben persoonlijk ook niet zo bang voor suiker hij krijgt af en toe ook lange vingers, jam en vruchtenhagelslag Zelf ijsjes maken kan ook dan zonder suiker ;) ijs is hier iniedergeval een groot succes ook die mini cornettotjes hihi🙈

3 jaar geleden

Dit topic gaat niet over suiker 🤷‍♀️