34 Reacties

5 jaar geleden

Eerste wat ik vind via Google: https://mybabywatcher.com/baby-in-hete-auto/

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Eerste wat ik vind via Google: https://mybabywatcher.com/baby-in-hete-auto/ ...
Dankjewel voor je reactie ik laat het zo aan hem lezen Hij word waarschijnlijk wel nog booser hem kennende

5 jaar geleden

Reactie op cinthia

Dankjewel voor je reactie ik laat het zo aan hem lezen Hij word waarschijn ...
Wat lastig als hij het niet wil horen! Misschien het gesprek op een rustiger moment voeren? Jullie hebben alle twee het beste met jullie mooie mannetje voor dus daar moet je het over kunnen hebben lijkt me.

5 jaar geleden

Geen enkel levend wezen hoort in een hete stilstaande auto te zitten.. Geen hond, geen baby, je schoonmoeder misschien🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

5 jaar geleden

Reactie op cinthia

Dankjewel voor je reactie ik laat het zo aan hem lezen Hij word waarschijn ...
Lekker in z'n sop laten gaar koken... en gewoon als die vanavond opeens aandacht wil zeg je draag... ik heb ook zo vent met een kop erop hij doet niks fout en sorry ho maar. Hitte kunnen baby's aan dood gaan warmte stuwing..

5 jaar geleden

Ik denk dat het gedrag van je man makkelijk te verklaren is. Hij voelt zich schuldig en heeft wss niet beseft dat het niet goed was. Iedereen gaat daar anders mee om. Volgende keer lekker thuis blijven en je man draait wel bij, iedereen heeft last van de warmte en is snel prikkelbaar (heb er thuis ook zo een 😉) als die eenmaal wat is afgekoeld, rustig erover praten 😘

5 jaar geleden

Reactie op sabrinalk

Geen enkel levend wezen hoort in een hete stilstaande auto te zitten.. Geen ...
Mag schoonvader ook?! 😂 Nee inderdaad, niks of niemand in de auto achterlaten! Hopelijk kan je het gesprek aangaan met jouw partner en wanneer hij boos blijft zou je kunnen vragen aan het consultatiebureau of ze kunnen helpen. Dit hebben ze namelijk bij mij en mijn schoonvader ook gedaan, aangezien wij absoluut niet op één lijn zitten en hij geen tegenspraak wenst

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Lekker in z'n sop laten gaar koken... en gewoon als die vanavond opeens aan ...
Echt hea mannen zeggen nooit sorry als een vrouw gwn gelijk hebben daar kunnen ze niet tegen veral de mijne

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op sabrinalk

Geen enkel levend wezen hoort in een hete stilstaande auto te zitten.. Geen ...
Nou die mag er graag in blijven hoor 🤣🤣🤣🤣

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Wat lastig als hij het niet wil horen! Misschien het gesprek op een rustige ...
Ja dat is zo maar mij man is koppig en steek graag zijn kop in het zand als iemand anders ook een keer gelijk heb

5 jaar geleden

Zet je man een keer in een dichte auto met 30 graden in de volle zon met ramen dicht... dan piept ie wel anders! Of gewoon dumpen en inwisselen voor een vrouw, heb je nooit dit soort gezeik 😂

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Wilkas

Zet je man een keer in een dichte auto met 30 graden in de volle zon met ra ...
🤣🤣🤣🤣🤣

5 jaar geleden

Reactie op Wilkas

Zet je man een keer in een dichte auto met 30 graden in de volle zon met ra ...
Deze reactie is gewoon prachtig haha ♥️

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op ElinexY

Deze reactie is gewoon prachtig haha ♥️
Ja idd

5 jaar geleden

Reactie op cinthia

Nou die mag er graag in blijven hoor 🤣🤣🤣🤣
🤣🤣

5 jaar geleden

Ja ja ja wij als mama's hebben het soms zwaar met ons "gezeik". Ik heb een man met een hart van goud en zou m ook nooit willen inwisselen of willen missen, maar dit verhaal had ook gister bij ons kunnen zijn geweest 😂 heel herkenbaar. Maar ik denk wel dat hij dit zelf nooit meer zo zou doen ofzo hoor. Nu was jij erbij dus als het niet zou gaan met je kleine zal hij ook gaan huilen en zou jij in actie komen.

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Mamavandriekindjes

Ja ja ja wij als mama's hebben het soms zwaar met ons "gezeik". Ik heb een ...
Is ook zo nee idd me man zou ik ook niet voor een goud willen missen of inruilen ken hem al vanaf dat ik 7 ben en nu 26 dus al heel wat jaren

5 jaar geleden

Ehm ik snap niet zo goed waarom je de auto dan niet uitgegaan bent en een schaduw plekje opgezocht hebt.... of dat je überhaupt met die hitte mee bent gegaan... Het is idd niet zo goed voor de kleine die hitte vanwege warmtestuwting

VRIEND

5 jaar geleden

Ehm ik snap niet zo goed waarom je de auto dan niet uitgegaan bent en een s ...
De was geen schaduw plek en we waren onderweg na me ouders om daar te eten

5 jaar geleden

Ik wil hier niet eens op reageren maar, sorry hoor maar ik vraag me dan serieus af waarom je niet uit de auto stapt met een baby? Je bent er zelf toch ook bij. En laat je man anders een half uur in de auto zitten in de volle zon en dan is effe kijken hoe hij zich voelt 🙄...