6 Reacties

2 jaar geleden

Wij eten vlees en vis, maar ook vegetarisch.

VRIEND

2 jaar geleden

Hier doet pasta met kip, courgette, tomaatjes en pesto het goed. Ook gebakken aardappels met een (kip) schnitzel en bijv. doperwten gaat er ook wel in :)

2 jaar geleden

Hier gaat het eten ook heel slecht sinds den half jaartje. Daarvoor at ze serieus alles maar nu.... ik probeer vaak een sausje te maken van groente zelf (beetje saus met gepureerde groente) zodat ze toch groente binnen krijgt. Als we pannenkoeken eten maak ik er een met bijvoorbeeld champions erin gebakken. Aardappelpuree met groente gaat er ook redelijk in.

2 jaar geleden

Wij zijn helemaal niet van de prakkies....maar alles door elkaar is wel het lekkerst! Dan eet ze het liefst bloemkool met aardappeltjes en gehakt! En op de opvang rodekoolschotel. Los eten moet inderdaad allemaal in de saus. Dus dat vermijden we zo veel mogelijk! En soms is dat natuurlijk ook gewoon prima!

2 jaar geleden

Hier helpt het ook als ze denkt dat er een beetje kaas op zit. Ze houdt erg van kaas, ik geef wel altijd alleen de zoutarme versie. Laatst een “pizza’tje” gemaakt van Chili con carne op een tortilla met een beetje kaas erover en dan even in de oven. Smullen!

2 jaar geleden

Verse pasta met spinazie en pesto Pasta met roomkaas als saus met champignons, erwtjes, ui en knoflook Mexicaans: bonen, mais, paprika, ui, (vega) gehakt en tomatenblokjes en daarbij een wrap, guacamole etc Tomatenrisotto Soep met broodjes en dips Eigenlijk allemaal dingen die er hier prima ingaan die ook nog eens snel klaar zijn.