59 Reacties

3 jaar geleden

Boter en beetje jam of pindakaas

3 jaar geleden

Cottagecheese, zuivelspread Light, roomboter, pindakaas 100%, avocado, rode biet/aardbei spread, pompoen wortel spread

3 jaar geleden

Vooral producten van de kleine keuken. Mango& pompoen is hier favoriet. 1 x in de week pindakaas en soms ook gewoon 1 van de 2 boterhammen met alleen een laagje boter voor de goede vetten.

3 jaar geleden

Pindakaad, boter, appelstroop, van de kleine keuken: mango/pompoen, appel/peer, aardbei/biet, chocopasta

VRIEND

3 jaar geleden

Ja ook hier fan van de kleine keuken! Alle spreads en chocopasta maar ook appelstroop en pindakaas. Altijd met een beetje boter. Soms ook avocado.

3 jaar geleden

Pindakaas, hummus, boter, appelstroop, zuivelspread

3 jaar geleden

Appelstroop pindakaas zuivelspread Noten pasta

3 jaar geleden

Als aanvulling op wat al genoemd is: avocado! Vind ik zelf ook lekker :-)

3 jaar geleden

Voorlopig boter en soms smeersels van de kleine keuken (aardbei/rode biet - pompoen/mango - appel/peerstroop)

3 jaar geleden

Pindakaas, hummus, quacamole, notenpasta

3 jaar geleden

Witte amandelpasta van de reform

3 jaar geleden

Smeerkaas avocado pindakaas yoghurt of in soep dippen en vandaag wat hagelslag van mij geproefd 😂

3 jaar geleden

Zuivelspread/ jam/ pindakaas/ appelstroop Onze dochter mag ivm nierafwijking niet teveel zout. Maar je zou evt ook smeerworst (niet te vaak) en smeerkaas kunnen geven

3 jaar geleden

Alleen boter, zuivelproducten, producten van de kleine keuken, 100% pindakaas

3 jaar geleden

Alleen roomboter, 100% pindakaas, 100% (chocolade) noten pasta, appelstroop, zuivelspread Jam geprobeerd maar vind ze echt niet lekker!

3 jaar geleden

Wij geven smeerkaas of worst, jam in diverse smaken, hummus al eens geprobeerd, pindakaas ook, chocopasta en vruchtenhagelslag.

3 jaar geleden

Heb laatst wentelteefjes gemaakt, ikzelf vond het een groot succes! M’n dochter helaas wat minder, maar misschien leuk voor jullie kleintjes? Eens wat anders ☺️

3 jaar geleden

Laten jullie je kindje zelf eten? Ik doe er nu nog niets op. Als ik er boter op doe smeert hij zichzelf er helemaal onder.

3 jaar geleden

Zoals velen, appelstroop pindakaas zuivelspread. Maar ook banaan is een hele grote favoriet.

3 jaar geleden

Producten van de kleine keuken, jam , zuivelspread , hoemoes