59 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Karin1993

Laten jullie je kindje zelf eten? Ik doe er nu nog niets op. Als ik er bote ...
Ja, van kliederen leren ze goed eten is mij gezegd😁

3 jaar geleden

Zoë eet sochtends twee sneetjes en smiddags twee sneetjes. We beleggen elke keer met wat anders, vanmiddag met boter, kaas,kipfilet en komkommertjes. Ik heb echt een alleseter

3 jaar geleden

Boter, avocado, fruit

3 jaar geleden

Reactie op sabrinalk

Zoë eet sochtends twee sneetjes en smiddags twee sneetjes. We beleggen elke ...
Gaat dus goed vleeswaren? Heb ook na zitten denken over boterhamworst en kipfilet maar wist niet of dat al kon. Probeer soms een klein stukje.

3 jaar geleden

Reactie op Karin1993

Laten jullie je kindje zelf eten? Ik doe er nu nog niets op. Als ik er bote ...
Ja! Ze vind het geweldig. Eventueel shirtje uit of desnoods slab aan met lange mouwen en gaan. Doekje er over en klaar 😁

3 jaar geleden

Smeerkaas, smeerworst , Jam

3 jaar geleden

Reactie op M Wassink

Smeerkaas, smeerworst , Jam
Mag smeerworst al? Of een speciale? Wil ik idd ook eens proberen :)

3 jaar geleden

Ik zie allemaal ‘kleine keuken’ voorbij komen, en zou dat ook willen proberen.. hoelang bewaren jullie dat in de koelkast, ik vind dat altijd moeilijk inschatten.. Hier is avocado favoriet..

3 jaar geleden

Reactie op Joyceg

Gaat dus goed vleeswaren? Heb ook na zitten denken over boterhamworst en ki ...
Ja hoor gaat prima, Ik snijd het brood dan in blokjes van ongeveer 2cm. Ze pakt het dan zelf of als ze afgeleid is voer ik haar.

3 jaar geleden

Gebakken eitje, verschillende soorten notenpasta's, boter, geprakte avocado

3 jaar geleden

2x pw 100% pindakaas, 2x pw jam óf appelstroop en de rest van de dagen alleen boter.

3 jaar geleden

Reactie op Karin1993

Laten jullie je kindje zelf eten? Ik doe er nu nog niets op. Als ik er bote ...
Ja hier eet ze vanaf het begin haar brood al zelf en dat kan ze inmiddels super goed. Heb wel spijt dat ik dat met haar hapjes ook niet wat vaker heb gedaan als ik zie hoe sommige kindjes al met hun lepels om kunnen gaan.

3 jaar geleden

Reactie op Karin1993

Laten jullie je kindje zelf eten? Ik doe er nu nog niets op. Als ik er bote ...
Oh en wat ik doe is het brood in de breedte door de midden snijden en dan ieder helft in 3 stukken. Dan vouw ik die stukken dubbel. Zo heeft ze toch belegd brood maar als ze dan een stukje laat vallen zit niet meteen alles onder en haar handen dus ook minimaal!

3 jaar geleden

Hier vaak 100% pindakaas, appelstroop van de kleine keuken, boter, hummus, ei, wentelteefjes zonder suiker of banaan-ei pannekoekjes!

3 jaar geleden

Pindakaas is favoriet hier! En ook appelstroop, zuivelspread of gewoon alleen boter. Ik snij het in kleine stukjes en hij mag het zelf pakken

3 jaar geleden

Gister heb ik gezoet brood gegeven en ik gaf gewoon hele kleine stukjes hij wou er veel van eten

3 jaar geleden

Reactie op Karin1993

Laten jullie je kindje zelf eten? Ik doe er nu nog niets op. Als ik er bote ...
Ja hoor! Ik maak het wel schoon achteraf :) zo gepiept! Heb een tafelkleed onder de kinderstoel liggen trouwens

3 jaar geleden

Boter, aardbei, banaan, chocopasta, pindakaas, appelstroop speciaal voor baby's

3 jaar geleden

Onze gemiddelde lunch, ik smeer voor Zoë altijd een boterhammetje maar meestal wil ze nog een tweede

3 jaar geleden

Reactie op Cindy1986

Ik zie allemaal ‘kleine keuken’ voorbij komen, en zou dat ook willen prober ...
Ik zou zelf de kleine keuken afraden. De hoeveelheden suiker en voedingsstoffen verschillen niet met de andere 'volwassen' producten. Ze zijn alleen wel 2/3 keer zo duur. Als je gaat voor de groentespreads kun je net zo goed zelf een banaan op brood prakken