5 Reacties

2 jaar geleden

Hier nu ook de waterpokken Ik laat ze badderen in zemelen Gewoon van die oat flakes halen bij de supermarkt. Die in een washandje doen, aan de bovenkant dicht knopen met een elastiek ofzo en in t badje doen. Verder hebben we ook zalf gebruikt die leek ook echt wel verlichting te geven.

2 jaar geleden

Wij zijn er net doorheen, pff Wat het allerbeste hielp tegen de jeuk; een washandje vullen met havermout, elastiekje erom heen en dan in een lauwwarm badje doen. Het water wordt melkachtig wit, verzacht enorm de jeuk. Je kunt na het badje ook nog een beetje in het washandje knijpen en het melkachtige spul op het lijfje doen. Daarna voorzichtig droogdeppen zodat het een beetje blijft zitten . Verder deed ik er nog sudo crème op, hier zit zink in helpt ook tegen jeuk en bij het indrogen . Mijn dochter is er goed ziek van geweest maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Sterkte!

2 jaar geleden

Onze dochter heeft een aantal weken terug waterpokken gehad. Wij hebben haar ook met havervlokken in een washandje in bad gedaan. Ook hebben we een waterpokken foam gehaald bij het kruidvat die een verkoelende werking had en evt. Zinkzalf of talkpoeder. Succes! Hopelijk is de kleine er snel vanaf en blijft de baby het bespaard

2 jaar geleden

Ons meisje ook van 15 mei! Ze heeft 2 weken geleden de waterpokken gehad. Gelukkig viel het heel erg mee. We hebben haar elke dag in een havermoutbadje gedaan en daarna ingesmeerd met mentholgel die geschikt is voor haar leeftijd + een zetpil voor het slapen. Ze leek er niet veel last van te hebben! Geen idee of het door bovenstaande kwam of omdat ze geluk had

2 jaar geleden

Hier met gehad vorige week! Hanna had moet ik zeggen echt heel veel waterpokken maar heel weinig last van jeuk volgens mij. Alleen paar dagen verhoging/koorts gehad maar ze sliep steeds prima en overdag ook vrolijk! Wel preventief haverzemelen badje gedaan (2x).