8 Reacties

4 jaar geleden
Mijn oudste dochtertje was pas 3 jaar toen ze waterpokken kreeg. Wij hebben haar een zemelenbadje gegeven. Gewoon gekocht bij de Etos van het merk HeltiQ. Verder gezegd dat ze niet mocht krabben. Ze had er wel veel last van. Jongste van 6 mnd heeft het nog niet gehad maar kan het dus niet meer van haar oudere zus krijgen.

4 jaar geleden
Reactie op CLN
Ah zielig!! Havermout in een theedoek en laten weken in bad. Dan krijg je e ...
Thanks voor de tip! Weet je of dat ook mag als hij wat ontstoken waterpokken heeft? Kan er maar erg weinig over vinden en de huisarts kan me hier ook geen antwoord op geven.

4 jaar geleden
Reactie op Anouk Michelle
Mijn oudste dochtertje was pas 3 jaar toen ze waterpokken kreeg. Wij hebben ...
Oh zo sneu voor ze he. Mijn zoontje is nu dan net 6 maand en heeft er ook zo veel last van. Echt alles erop en eraan, keelpijn, van top tot teen onder de blaasjes en korstjes en hoge koorts.

4 jaar geleden
Reactie op CLN
Ah zielig!! Havermout in een theedoek en laten weken in bad. Dan krijg je e ...
Wij deden dit ook bij de oudste, maar gebruikten ipv een theedoek een hydrofiel washandje wat we met een elastiekje dicht maakte. Hij was toen 6 maanden en ook echt heel zielig, dit badje leek nog iets van rust te geven.

4 jaar geleden
Reactie op Boukje90
Wij deden dit ook bij de oudste, maar gebruikten ipv een theedoek een hydro ...
Gaan we dat eens proberen. Man dat krijsen snijdt zo dwars door je ziel heen. Echt pittig vind ik dit ook!