15 Reacties

5 jaar geleden

Ik had ook geen bloed verlies meer met 5 weken ofzo toen na 6 weken opeens wel weer. Dacht ook ongesteld maar na 2 dagen weer weg dus denk een kleine nabloeding ofzo. Vriendin van mij zei dat ze hetzelfde had en dat ze max. 3 dagen zou wachten en dan naar de dokter zou gaan, bij haar was het ook rond de 2 dagen weer weg.

5 jaar geleden

Ik ben ook 7 weken geleden bevallen. 4 weken na de bevalling gestopt met vloeien en een par dagen later ‘ongesteld geworden’ (beetje bloedverlies en wel alle symptomen zoals minder melkproductie, lichte buikpijn, humeurig etc. Dat was na een paar dagen over en sinds gisteren is het weer opnieuw begonnen. Volgens mijn huisarts kan het tot 8 weken na de bevalling zo zijn dat je nog weleens bloed verliest maar ik moest goed in de gate houden dat ik me niet ziek ging voelen of koorts zou krijgen

5 jaar geleden

Ik ben volgens mij nog steeds niet ongesteld worden. Bij mij is het 10 weken geleden, maar ik heb 1 x een paar dagen een beetje gebloed. Maar dat is nu ook al misschien 5 of 6 weken geleden.

5 jaar geleden

Mijn zoontje is nu 6 weken oud. Ik ben ook al weer ongesteld geweest. Bij de vorige zwangerschap (7 maanden borstvoeding gegeven) was ik ook na 4 weken weer ongesteld. Het kan dus heel goed! Helaas.... hihi

5 jaar geleden

Mijn dochter is ook zes weken en helaas gisteren weer ongesteld geworden 😔

5 jaar geleden

Ik ben ook ongesteld geworden, denk ik. Helder rood bloed verlies. Was al 2,5 week gestopt met vloeien na de bevalling. Maar geen buikpijn verder. Een vraagje, weet iemand of je gewoon tampons mag gebruiken nu?

5 jaar geleden

Hier nog geen enkel teken van een ongesteldheid....kan absoluut niet opnieuw zwanger zijn maar je begint toch te twijfelen 😉

5 jaar geleden

Na 3 weken weer met de pil begonnen dus 4weken later weer ongesteld, viel vies tegen 😅

5 jaar geleden

Ik ben 8 weken geleden bevallen. Vloeide ook (maar) 2-3 weken en net de eerste menstruatie achter de rug.

5 jaar geleden

Ik had precies op de dag dat de kleine 6 weken was 2 dagen wat oud bloedverlies. Gelijk met de pil begonnen want was 5wk na de bevalling al gestopt met vloeien. Na 2 dagen was t over. 😅 Blijkbaar was dat dus nog geen menstruatie 🤣

5 jaar geleden

Reactie op baby078

Ik ben ook ongesteld geworden, denk ik. Helder rood bloed verlies. Was al 2 ...
Ja hoor dat is geen probleem! 🙂

5 jaar geleden

Ik was ongesteld na 5 weken. Dus ik denk dat dit perfect normaal is :)

5 jaar geleden

9w geleden bevallen, minipil sinds 3w (geef BV) en sinds gisteren ook wat bloedverlies maar echt niet niet hevig momenteel dus aan het twijfelen of het mijn menstruatie is die doorkomt. Dacht ook wel dat da langer ging duren 😅

5 jaar geleden

Hier na 10 weken nog steeds niet ongesteld. Bij de oudste ook pas na 4 mnd. Dus ik wacht geduldig haha! Vind t wel lekker zo 🤪

5 jaar geleden

Reactie op LiesVM

9w geleden bevallen, minipil sinds 3w (geef BV) en sinds gisteren ook wat b ...
Ik zelfde! Nu twee weken minipil na 8 weken en lichte bloeding. Niet eens elke dag en kan met inlegkruisjes