10 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees even mee. Hij krijgt ze hier pas als hij een jaar is. De andere waa uitgesteld omdat ik corona had. Dus ben ook benieuwd. Onze oudste heeft er niet echt last van gehad

3 jaar geleden

Hier vorige week 11 maanden prikjes gehad. Nergens last van gehad heb wel na de prikje koud nat washandje erop gehouden dat helpt bij mijn kliene altijd wel anders word die hellemaal blauw enzo succes vandaag ik hoop dat ze nergens last van heeft

3 jaar geleden

Mijn zoontje krijg het ook vandaag, ik ben benieuwd hoe hij gaat reageren ook qua koorts. Hij heeft nooit eerder koorts gehad na de prikjes.

3 jaar geleden

Ik heb vanaf de geboorte de vaccinaties laten zetten. Maar nu ze ouder en bewuster is van alles vond ik het heel moeilijk om in een gezond mensje te laten prikken. Ik kreeg de uitnodiging van het CJG en heb gebeld dat ik wel langs wilde komen voor meten en wegen, maar niet voor vaccinatie. Mijn man was daarmee akkoord. Daarnaast ben ik me aan het verdiepen in profylaxe en vaccinatie laten ontstoren door een kinderhomeopathisch arts. Ik ben er nog niet uit......maar tot die tijd geen geprik in een gezond lijfje.

VRIEND

3 jaar geleden

Mij zoontje heb hem gisteren gehad Hij had gister gelijk koorts en de hele dag en avond alleen maar huilen en echt extrem huilen. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat bij opa en oma

3 jaar geleden

Ons dochtertje heeft vorige week haar prikjes gehad, ze had wel wat last van haar beentjes. Verder was ze niet ziek.

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft 6 april de prikken gehad. Ze heeft geen koorts gehad, maar had last van haar beentjes.. Normaal kruipt ze en loopt ze wat achtet de loopauto, maar nu bleef ze zitten waar ze zat. Niets voor haar, ze had er duidelijk last van. Ze was ook jengelig, Volfende dag was ze weer de oude. Hoor van meer mensen dat de 11 maanden prik vervelender is dan de vorige prikjes. Succes ermee! Veel knuffelen en liefde geven

3 jaar geleden

Van deze heeft roza haast geen last gehad , klein beetje hangen en flauw maar geen pijn zo leek het !

3 jaar geleden

Wat goed dat je je hierin verdiept en dit durft te delen. Hier een aangepast schema om te enten, uiteraard met onderbouwing. Ik ben geen anti vaxxer, wel kritisch馃槒

3 jaar geleden

Hier heeft ze ze gisteren eind van de middag gehad. Gister nadat ze een uur had geslapen was ze heel verdrietig, maar uiteindelijk sliep ze net als anders (wel met nachtvoedingen maar dat vind ik prima). Vanochtend was haar temp goed, maar moest haak halverwege de ochtend toch met koorts bij de opvang ophalen. De regel is nu 24 uur klachtenvrij, dus morgen moet ze ook nog thuisblijven. Ik vond haar iets slomer dan anders, maar niet ziek of zielig.