Hoi! Proficiat 😍! Ik ben nu ook weer 7 weken zwanger... Het was de bedoeling en is dus super gewenst, maar ik lig soms toch ‘s nachts wakker, hoe ga ik/wij dat doen met een kindje die dan ongeveer 1,5 jaar gaat zijn, chaos 🙃
Oh wat grappig! Hier hetzelfde, gister getest en positief 😍 ik vermoedde het al 1,5 week haha maar moest nog even afwachten. Vandaag vk gebeld en wat afspraakjes gemaakt. Was hier wel al een topic over (mei mama's weer zwanger of zoiets) 😉
Hoi! Proficiat 😍! Ik ben nu ook weer 7 weken zwanger... Het was de bedoeli ...
Ja he, hier ook de bedoeling en super gewenst. Maar toch ook wel een spanning hoe we dat allemaal gaan doen. Zal idd chaos worden. Onze oudste is dan idd ook zo’n 1,5 jaar😊🥰😅
Hoi! Proficiat 😍! Ik ben nu ook weer 7 weken zwanger... Het was de bedoeli ...
Jaa daar kan ik in komen! Hier bewust voor gekozen, we genieten ZO enorm van onze uk maar die verhalen over een tweede en slaapgebrek maken het wel spannend 🙈 Verheug me er super erg op dus gaat helemaal goed komen!
Gefeliciteerd!! Oh ik dacht over 2 weken pas te bellen...maar dat zou nu al ...
Ik dacht ze kennen me toch al van de vorige keer dus gewoon gedaan haha! Heb nu 22 april eerste afspraak, dan staat maar vast gepland toch? En mag zelfs week ervoor voor echo 😊