196 Reacties

3 jaar geleden

Wat leuk allemaal, gefeliciteerd!! Bij mij kriebelt het ook weer maar wij wachten nog heel eventjes. In september start ik nog weer met een opleiding, even zien hoe mij dat afgaat en dan misschien begin 2022 weer stoppen met de anticonceptie😀😇

3 jaar geleden

Leuk! Gefeliciteerd! Wij verwachten rond 12 Januari ons 2e kindje😍 Bijna 15 weken opweg alweer!

3 jaar geleden

Ja hier 17 weken zwanger. 25/12 uitgerekend. Dikke proficiat!

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik weet sinds afgelopen weekend ook dat ik zwanger ben van onze tweede. Superleuk en toch ook wel heel spannend! Iets eerder dan verwacht, maar zeer welkom 🥰💖.

3 jaar geleden

Wat leuk zo veel! Gefeliciteerd! Hier 28 weken zwanger van nog een jongetje 💛

3 jaar geleden

Ook wij kwamen er afgelopen vrijdag achter dat de tweede op komst is 👶 Ik had enorm last van onregelmatige cyclussen dus het duurde even (7/8 maand). Zo blij en ook spannend weer! Geen idee hoever ik precies ben… kan niet wachten om het nieuws weer te vertellen, daarom even hier mijn ei kwijt! Haha

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben afgelopen 5 juni bevallen van ons dochtertje Sofie. Ons andere meisje is 30 april 1 geworden. Leuk dat ze dicht op elkaar zitten, maar het is wel pittig dus wees voorbereid allemaal. 😊 Wel heel gelukkig met onze lieve meisjes.

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Hier alweer bijna 17 weken zwanger, uitgerekend op 2 januari 2022... Spannend weer... 💙💗💙💗

3 jaar geleden

Wat leuk dat er al weer zoveel meiden zwanger zijn. Zelf nu 9 weken zwanger, van de week de 1e echo weer gehad🥰

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal!!! Hier 26 mei bevallen van onze zoon. Mijn dochter was toen ruim 11 maanden oud. Het is pittig, zeker paar keer spitsuur op de dag, maar het is goed te doen! 😃👌🥰

3 jaar geleden

Gefeliciteerd meiden!!! Pfff moet zeggen dat de misselijkheid en vermoeidheid wel vervelender is icm met een dreumes

3 jaar geleden

Hoi dames, ik geef nog steeds borstvoeding. En we willen voor de tweede gaan. Moet ik perse stoppen met bv om zwanger te kunnen raken?

3 jaar geleden

Reactie op Galala2020

Hoi dames, ik geef nog steeds borstvoeding. En we willen voor de tweede gaa ...
Nee hoor! Dat hoeft helemaal niet. Ik geef ook gewoon nog borstvoeding aan onze zoon en ik ben 22 weken zwanger van ons tweede kindje. Het is een fabeltje dat je niet zwanger kunt raken wanneer je borstvoeding geeft. Heel veel succes 😊🍀

3 jaar geleden

Reactie op Galala2020

Hoi dames, ik geef nog steeds borstvoeding. En we willen voor de tweede gaa ...
Als je menstruatie terug is, kan je weer zwanger worden! (En 2 weken voor je eerste menstruatie, mocht die nog niet terug zijn, maar dat is natuurlijk niet te voorspellen) Het is wel goed om te weten dat tijdens de zwangerschap de melkproductie kan teruglopen of in sommige gevallen zelfs stoppen.

3 jaar geleden

Reactie op XFC

Als je menstruatie terug is, kan je weer zwanger worden! (En 2 weken voor j ...
Ook zonder menstruatie kun je vruchtbaar zijn tijdens de borstvoedingperiode.

3 jaar geleden

Ah dankjewel dames 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Galala2020

Hoi dames, ik geef nog steeds borstvoeding. En we willen voor de tweede gaa ...
Ik heb tot een jaar borstvoeding gegeven , ben nu, 14 maanden na de bevalling nog niet ongesteld en ook nog geen eisprong gehad. Maar verschilt Zo per vrouw. Voor mij werkte het wel Echt al anticonceptie want de eerste keer was het meteen raak

3 jaar geleden

Ik heb een positieve test in handen! 7 maanden geprobeerd, de eerste was in 1 ronde raak. Ik ovuleer zo'n 8 maanden nu. Heb 9 maanden borstvoeding gegeven. Zooo spannend weer! Mijn NOD is pas over twee dagen dus ik blijf nog even testen om te zien of het oploopt 🤞🏼

3 jaar geleden

Dames Zonet de test gedaan. Mijn man zegt dat ik niet hard van stapel moet lopen. Hij vindt de streep nog licht 🥲 Hoe duidelijker kan de streep wel niet zijn. Reageer aub dat ik ECHT zwanger ben 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Galala2020

Dames Zonet de test gedaan. Mijn man zegt dat ik niet hard van stapel moe ...
De streep is ook licht maar een streep is een streep! Dus ik zou zeggen: gefeliciteerd!