196 Reacties
3 jaar geleden
Leuk! Gefeliciteerd! Wij verwachten rond 12 Januari ons 2e kindje😍 Bijna 15 weken opweg alweer!
3 jaar geleden
Gefeliciteerd allemaal! Ik weet sinds afgelopen weekend ook dat ik zwanger ben van onze tweede. Superleuk en toch ook wel heel spannend! Iets eerder dan verwacht, maar zeer welkom 🥰💖.
3 jaar geleden
Wat leuk zo veel! Gefeliciteerd! Hier 28 weken zwanger van nog een jongetje 💛
3 jaar geleden
Ook wij kwamen er afgelopen vrijdag achter dat de tweede op komst is 👶 Ik had enorm last van onregelmatige cyclussen dus het duurde even (7/8 maand).
Zo blij en ook spannend weer! Geen idee hoever ik precies ben… kan niet wachten om het nieuws weer te vertellen, daarom even hier mijn ei kwijt! Haha
3 jaar geleden
Gefeliciteerd allemaal!
Hier alweer bijna 17 weken zwanger, uitgerekend op 2 januari 2022...
Spannend weer... 💙💗💙💗
3 jaar geleden
Wat leuk dat er al weer zoveel meiden zwanger zijn. Zelf nu 9 weken zwanger, van de week de 1e echo weer gehad🥰
3 jaar geleden
Hoi dames, ik geef nog steeds borstvoeding. En we willen voor de tweede gaan.
Moet ik perse stoppen met bv om zwanger te kunnen raken?
3 jaar geleden
Reactie op Galala2020
Hoi dames, ik geef nog steeds borstvoeding. En we willen voor de tweede gaa ...
Nee hoor! Dat hoeft helemaal niet.
Ik geef ook gewoon nog borstvoeding aan onze zoon en ik ben 22 weken zwanger van ons tweede kindje.
Het is een fabeltje dat je niet zwanger kunt raken wanneer je borstvoeding geeft.
Heel veel succes 😊🍀
3 jaar geleden
Reactie op Galala2020
Als je menstruatie terug is, kan je weer zwanger worden! (En 2 weken voor je eerste menstruatie, mocht die nog niet terug zijn, maar dat is natuurlijk niet te voorspellen)
Het is wel goed om te weten dat tijdens de zwangerschap de melkproductie kan teruglopen of in sommige gevallen zelfs stoppen.
3 jaar geleden
Reactie op Galala2020
Ik heb tot een jaar borstvoeding gegeven , ben nu, 14 maanden na de bevalling nog niet ongesteld en ook nog geen eisprong gehad. Maar verschilt
Zo per vrouw. Voor mij werkte het wel
Echt al anticonceptie want de eerste keer was het meteen raak
3 jaar geleden
Ik heb een positieve test in handen! 7 maanden geprobeerd, de eerste was in 1 ronde raak. Ik ovuleer zo'n 8 maanden nu. Heb 9 maanden borstvoeding gegeven.
Zooo spannend weer! Mijn NOD is pas over twee dagen dus ik blijf nog even testen om te zien of het oploopt 🤞🏼
3 jaar geleden
Dames
Zonet de test gedaan. Mijn man zegt dat ik niet hard van stapel moet lopen. Hij vindt de streep nog licht 🥲
Hoe duidelijker kan de streep wel niet zijn.
Reageer aub dat ik ECHT zwanger ben 🤣