196 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Galala2020

Dames Zonet de test gedaan. Mijn man zegt dat ik niet hard van stapel moe ...
Dit is een duidelijke streep! Gefeliciteerd

3 jaar geleden

Ik ben nogsteeds niet zwanger.. en ik probeerde het eigenlijk meteen weer te worden 馃檲 gefeliciteerd aan alle dames die opnieuw zwanger zijn geraakt 鉂わ笍

3 jaar geleden

Reactie op XSaar

Ik ben nogsteeds niet zwanger.. en ik probeerde het eigenlijk meteen weer t ...
Jouw tijd komt nog鉂わ笍

3 jaar geleden

Reactie op znb

Jouw tijd komt nog鉂わ笍
Dankjewel! 鉂わ笍 ik lees net pas dat er nog meerdere dames niet meteen zwanger zijn geraakt, en ook meeste die best wel lang borstvoeding gegeven hebben, ik heb het tot 1 week voor mijn kleintje zijn eerste verjaardag volgehouden en ben nu 4 maand echt goed aan het menstrueren misschien dat borstvoeding toch meer effect had dan ik besefte 馃檲

3 jaar geleden

Ik inmiddels twee miskramen achter de rug maar ben nog steeds vol goede hoop dat het gaat lukken een tweede wondertje! Alle mamas hier gefeliciteerd

3 jaar geleden

Vanochtend een positieve test in mijn handen en wat voel ik mij gezegend met dit wonder. Voor nu weet niemand het nog, vanavond ga ik het vertellen aan mijn man馃挋 gefeliciteerd aan alle medezwangeren en heel veel moed en kracht voor degene die het ook zo graag willen. Dikke knuffel!馃槝

3 jaar geleden

Wow zoveel zwangeren alweer. Super leuk, gefeliciteerd 鉂わ笍 Wij zijn vanaf februari ook begonnen voor een tweede kindje. Tot nu helaas nog niet gelukt. Hoop snel ook mooi nieuws te kunnen delen 馃馃徎馃崁

3 jaar geleden

Reactie op XSaar

Ik ben nogsteeds niet zwanger.. en ik probeerde het eigenlijk meteen weer t ...
Hier net zo! Een miskraam in december verder en niets. Volgens mij was mijn menstruatie ook niet in orde. Ik kan niet wachten op een tweede 馃馃槄

3 jaar geleden

Ik heb deze maand iets heel geks! Wellicht hebben jullie ervaring of tips! Normaal gesproken word ik altijd de 31ste ongesteld of de 1ste (als de maand 30 dagen heeft). Nu ben ik nog steeds niet ongesteld en heb al 1 jaar mijn ballerina spiraal. Daarvoor al na het plaatsen meteen elke maand mijn menstruatie gehad. Ik voel mij al weken iets anders, totaal geen eetlust en nog moe毛r etc dan ik al was. Nu ben ik afgelopen donderdag naar de huisarts gegaan en heeft zij mij onderzocht met de eendenbek, omdat ik vermoedens had van een verzakking. Dit is door haar bevestigd. Ook heb ik zaterdag buikgriep gehad, 5x overgeven en tot eind van de middag buikloop. Kan een van deze twee dingen ervoor zorgen dat mijn menstruatie op zich laat wachten? Ik heb gistermiddag getest met Action early en normaal, beide negatief. Vanmorgen met tweede plas, uur na de eerste, weer met beide getest en negatief. Maar toch mijn gevoel, ik vind het maar gek. Kan het zijn dat de Action test niet goed is? Kan ik beter die van 2 voor 5 halen bij Kruidvat of Clear Blue met wekenindicator? Ik ben dus inmiddels 3 dagen overtijd en bij mijn dochter testte ik 4 dagen voor mijn NOD al positief en had ik al ernstige symptomen en gevolgd door HG zwangerschap. Ik wil gewoon weten of ik zwanger ben of niet, ook omdat ik weet dat de kans met dit spiraaltje groter is. Hebben jullie tips!

3 jaar geleden

Ik heb deze maand iets heel geks! Wellicht hebben jullie ervaring of tips! ...
Ben je ge茂njecteerd? Ik had me corona injectie gehaald en was 10 dagen overtijd...

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Ben je ge茂njecteerd? Ik had me corona injectie gehaald en was 10 dagen over ...
Nee verder niks gedaan etc dan wat ik benoemde. Dus geen vaccinatie genomen.

3 jaar geleden

Super leuk nieuws vandaag馃槏 eerste ivf in 2019 gedaan waar onze zoontje van is geboren vorig jaar. En vorige maand weer ivf gedaan en vandaag een positieve test馃槏 nu hopen dat alles goed blijft gaan馃檹

3 jaar geleden

Nee verder niks gedaan etc dan wat ik benoemde. Dus geen vaccinatie genomen ...
Door griep en zo kan het ook uitblijven

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Door griep en zo kan het ook uitblijven
Klopt, heb alleen maar 1 halve dag dus buikgriep gehad. Ik doe morgen en vrijdagochtend nog testen en anders bel ik de huisarts om het een en ander te laten checken.

3 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Super leuk nieuws vandaag馃槏 eerste ivf in 2019 gedaan waar onze zoontje van ...
Van 鉂わ笍e zeg.

3 jaar geleden

Weer de teleurstelling deze maand. Man o man. Al 9 maanden bezig 馃様

3 jaar geleden

Reactie op sara2020

Weer de teleurstelling deze maand. Man o man. Al 9 maanden bezig 馃様
馃ズ sterkte meis!

3 jaar geleden

Ik ben er deze week achtergekomen dat ik ook weer zwanger ben, van ons derde kindje! Onverwachts, maar zeer welkom!

3 jaar geleden

Hier ook van de week positieve test na een jaar proberen 馃槏 kan niet wachten tot de eerste echo

3 jaar geleden

Spannend zeg! Ik heb 6 september mijn eerste echo, ben heel benieuwd 馃槏. Het is bij ons inmiddels een beetje geland. We hadden besloten dat we zouden kijken of we nog een derde wilden als de jongste naar school was.. kwam dus ietsje eerder, was schrikken, maar zeker gewenst 馃榾