196 Reacties

3 jaar geleden

Inmiddels 16 weken zwanger! Weer een jongetje 💙

3 jaar geleden

Reactie op XSaar

Ik ben nogsteeds niet zwanger.. en ik probeerde het eigenlijk meteen weer t ...
Hier ook meteen doorgegaan en sinds 2maanden begonnen met acupentuur om een handje te helpen en deze week een positieve test😍 Niet opgeven bij ons duurde het bij de eerste 2 jaar en nu dus een jaar en 3maanden komt vast goed❤ Kan niet wachten tot de eerste echo spannend weer allenaal

3 jaar geleden

Hier inmiddels ook weer 5 weken zwanger 💕☺️

3 jaar geleden

Ik ben ook weer zwanger, 20 weken nu! Ben ook benieuwd hoe het straks zal zijn met 2 kleintjes!

VRIEND

3 jaar geleden

Gistermiddag positief getest. 3 dagen voor NOD. Ook gevoelige borsten etc. Vanochtend 2 testen gedaan en geen streep te zien 😞 Zal het een mislukte innesteling zijn ?

3 jaar geleden

Reactie op GWE

Gistermiddag positief getest. 3 dagen voor NOD. Ook gevoelige borsten etc. ...
Ik zie nog wel een licht streepje?

3 jaar geleden

Reactie op GWE

Gistermiddag positief getest. 3 dagen voor NOD. Ook gevoelige borsten etc. ...
Ik zie ook nog een licht streepje! Succes de komende dagen💖

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Kellykoehorst

Ik zie nog wel een licht streepje?
Alleen de bovenste . Dat was de eerste . Misschien door het licht dag er bij de onderste twee wat te zien is , maar die waren spierwit. Inmiddels 2 dagen over tijd , maar alleen maar negatieve testen .

VRIEND

3 jaar geleden

Ik zie ook nog een licht streepje! Succes de komende dagen💖
Dankjewel! Ik wacht mijn menstruatie af 😊 aangezien de testen negatief blijven . Ook na de NOD…

3 jaar geleden

Hoi allemaal! Zojuist heb een positieve zwangerschapstest gedaan. Uiteraard ben ik heel blij dat ons dit gegund is en onze kleine meid (bijna 16mnd) grote zus mag worden. Echter merk ik ook dat ik ook wat gespannen raak/ben. Gaan we het allemaal redden? Onze dochter slaapt nog niet altijd even goed in (slaapt meestal s'avonds wel door), mijn vriend heeft ander werk wat financieel invloed heeft. Is deze spanning/angst herkenbaar? Ik ga er maar vanuit dat het gezonde spanning is en aangezien ik bij niemand anders mijn hart nog kan luchten doe ik het even bij jullie!

3 jaar geleden

Reactie op GWE

Dankjewel! Ik wacht mijn menstruatie af 😊 aangezien de testen negatief bli ...
Ik werd afgelopen maand ook opeens 5 dagen later ongesteld. Heel raar! Heb je je laten vaccineren?

3 jaar geleden

Reactie op XSaar

Ik ben nogsteeds niet zwanger.. en ik probeerde het eigenlijk meteen weer t ...
Gek hoe de dingen lopen.. ik typte 4 weken geleden nog in alle verdiet dat ik nogsteeds niet positief getest had na 1 jaar proberen. En ja hoor ik ben zwanger! Lieve mama’s die net zoals mij het verdriet en wanhopen nabij waren: jullie gaan ook weer verblijd worden met een positieve test! Soms wanneer je het, het minst verwacht ❤️ stay strong! ❤️

3 jaar geleden

Reactie op XSaar

Gek hoe de dingen lopen.. ik typte 4 weken geleden nog in alle verdiet dat ...
Haha wat leuuk om te lezen!! Gefeliciteerd! Geniet ervan😍

3 jaar geleden

Reactie op XSaar

Gek hoe de dingen lopen.. ik typte 4 weken geleden nog in alle verdiet dat ...
Van harte 🥳

3 jaar geleden

Reactie op XSaar

Gek hoe de dingen lopen.. ik typte 4 weken geleden nog in alle verdiet dat ...
Ahw, wat leuk gefeliciteerd ik had inderdaad je bericht toen gelezen. Heel veel succes en hoop dat alles goed gaat❤

3 jaar geleden

Reactie op XSaar

Gek hoe de dingen lopen.. ik typte 4 weken geleden nog in alle verdiet dat ...
Van harte meid 💝

3 jaar geleden

Dankjewel allemaal! 🥺❤️

3 jaar geleden

Reactie op XSaar

Dankjewel allemaal! 🥺❤️
Gefeliciteerd!💖

3 jaar geleden

Ik! Dochtertje van bijna 16maand. Ik nu bijna 7weken zwanger 😁 ze gaan exact 2jaar verschillen 🥰

3 jaar geleden

Zoontje bijna 16maand en ik ben 23w zwanger. Uitgerekend voor 25/12. Onverwachts, maar zooo welkom. Voor ons 1e zoontje hebben we 2jaar bezig geweest incl fertiliteit.