9 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Vraag ik me eigen ook af idd

3 jaar geleden

Ik heb het niet gedaan en tot nu toe ook nog niet nodig gehad.

3 jaar geleden

Wij hebben het bij onze oudste gekocht. Hij gebruikte het alleen om op te trommelen. Onze jongste nu net zo. Mijn advies: niet doen ;)

3 jaar geleden

Lijkt mij niet dat kindjes gaan slapen voorop de fiets, die van ons nergens 😅 Ik zou het niet doen, wij hebben het hier ook nooit nodig gehad.

3 jaar geleden

Haha hier hetzelfde. Heb nog niks besteld kijk wel als ik merk dat ze geregeld in slaap valt dan bestel ik er wel 1. Vind ze best prijzig voor als er niks mee gedaan wordt haha

3 jaar geleden

Ik heb er ook geen. Mijn dochtertje zit vanaf 8 maanden op de fiets en nooit gemist. Ik denk eerlijk gezegd dat ze niet eens met hun hoofd in de buurt van de rol kunnen komen (tenzij je de riempjes heel los doet ofzo). Ik snap iig niet hoor het zou moeten werken😅

3 jaar geleden

Mijn kinderen zijn nog nooit in slaap gevallen voorop de fiets. Wat mij betreft dus een overbodig product.

3 jaar geleden

Mijn kindje bijt op het handvat van de stoel en als we over een hobbeltje gaan... dan doet dat hem heel zeer, zelfs tot bloedens toe :( Ik ga het kussentje daar toch maar voor bestellen, hopelijk helpt dat.

3 jaar geleden

Het lijkt mij best handig! Wij hebben een tijdje geleden een flinke fietstocht gemaakt. Onze Lux viel dus ook in slaap op de fiets en ik moest dus mijn arm onder zijn hoofd houden anders knotste hij continu met zijn hoofd hard op die beugel en werd en telkens weer wakker van. Ik kreeg een lamme arm en het is ook nog is gevaarlijk om zo te moeten fietsen. Als je veel op de fiets zit en je kleintje er veel op in slaap valt lijkt me het best een fijne aankoop!