17 Reacties

3 jaar geleden

Ik gebruik deze en hij had het binnen 1 week door dat hij moest trekken voor wat drinken😃

3 jaar geleden

Wij hebben 360° van munchkin. Heb je ook van nuby. Gaat bij onze dochter prima, ze had het na 2x al door. Bij de oudste ging dit ook heel goed.

3 jaar geleden

Nuby drinkbeker, daar kan ze nu uit drinken met doseerhulp van een volwassene.....maar wij zijn ook aan t oefenen vanaf 6 maanden.....en daar zit t m vooral in.....oefenen oefenen oefenen!

3 jaar geleden

Reactie op Sureyya

Ik gebruik deze en hij had het binnen 1 week door dat hij moest trekken voo ...
Heb ik ook inderdaad! Gaat prima. Van alle anderen snapte ze idd ook vrij weinig 😅

3 jaar geleden

Gewone beker

3 jaar geleden

Munchkin 360 graden beker. Alleen hier knoeit ze heel veel mee (laat het drinken uit de mond lopen. Nu de rietjes beker van grote zus geprobeerd en dat gaat goed en had ze snel door!! (Philips Avent 12+maanden) rietjes beker van de Hema snapt ze dan weer niet 🙈

3 jaar geleden

Gewone beker en 360 van munchkin Die van munchkin doet ze volledig zelfstandig, gewone beker bedienen wij

3 jaar geleden

360 beken van Munckin gebruiken wij hier, vooral die van 12m+. (Zijn nu ook 1+1 bij de Etos ☺️)

3 jaar geleden

Gewone anti lek tuitbeker van de kruitvat. In het begin begreep ze het niet, blijven oefenen en nu weet ze precies wat ze moet doen. Vorige week 1 met een rietje geprobeerd, maar na 3 x begreep ze dat ook. Kortom, oefenen blijven! En wij zetten de tuitbeker ook bij haar neer als ze speelt, spelende weg leerde ze het ook.

3 jaar geleden

Bij onze oudste zoon hebben we eerst alleen maar geoefend met een open beker. Dus zelf drinken geven. Toen dat goed ging hebben we de munchkin 360 gr beker geïntroduceerd. Dat ging met oefenen heel erg goed! Deze aanpak willen we ook toepassen bij onze jongste zoon van 9 maanden

3 jaar geleden

Wij hebben deze 😁 Alleen nu heeft ze uitgevonden dat als ze het schijfje indrukt en ‘m dan op de kop houdt, het water eruit komt 🤣

3 jaar geleden

Deze gebruiken wij, gaat super. We hadden eerst de Munchkin maar daar snapte hij niks van (inmiddels wel hoor)

3 jaar geleden

Deze van Oxo! Lekt niet en is de enige beker waarmee mijn zoontje zelfstandig kan drinken

3 jaar geleden

Reactie op MK-89

Munchkin 360 graden beker. Alleen hier knoeit ze heel veel mee (laat het dr ...
Dat hebben we hier dus ook! Ik heb elke dag een nat kind omdat ze meer langs haar mond laat lopen dan dat ze doorslikt 😂🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

360 graden beker van Kruidvat gebruiken wij. Was even oefenen en gaat nu goed. Soms nog wel te gulzig waardoor het uit zijn mond loopt of moet hoesten.

3 jaar geleden

Wij gebruiken gewoon een open plastic beker. Ik ben van mening niks aan te leren wat ik weer moet afleren. Daar krijgt ze ook haar opvolgmelk in.

3 jaar geleden

Ik heb de oxo tot drinkbeker gekocht. Gewoon een open beker van plastic, transparant en een silicone rand zodat de beker niet snel uit de handen glipt. Heel fijn! Niet zo groot ook.