24 Reacties

4 jaar geleden

haha cute, dat was hier ook. Ik heb gewoon zijn geboorte flesje erbij gepakt, lekker klein en simpel

4 jaar geleden

Ja ik had ook zo n leuke tuitbeker maar onze zoon snapt er ook weinig van..pak nu ook zn 1e fles.kan hij makkelijk zelf ook vast houden, ideaal
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Wij geven in een munchkin of open beker. Het is belangrijk dat ze die andere manier van drinken leren 😊 In het begin ging ze ook meer bijten, nu stilaan toch al wat meer drinken

4 jaar geleden

gewoon uit een beker en als we onderweg zijn een tuit beker😏 maar vooral oefenen uit gewone beker

4 jaar geleden

Gewone beker

4 jaar geleden

Ik gebruik een beker van de Action, die werkt bij aanraking van de mond en kan niet lekken. Gaat eigenlijk best goed, de helft stroomt er wel naast maar ze probeerd het wel 🤣

4 jaar geleden

Uit een gewone beker of uit een tuitbeker en sinds kort hebben we een rietjes beker dat gaat ook erg goed. De tuitbeker vind ze van alle 3 het moeilijkste

4 jaar geleden

We zijn hier begonnen met drinken uit een gewone beker en dat ging best oké, nog zeker veel er naast hahah. Door te oefenen ging het steeds beter. Sinds kort drinkt hij ook uit een munchkin beker, dat gaat een stuk beter dan uit een gewone beker. Ik denk dat het met dit soort dingen veel oefenen is.

4 jaar geleden

Wij gebruiken de philips avent tuitbeker, bij kruidvat te koop😃 ze kan m nog niet zelf vasthouden (dan gaat ze er mee spelen en gooien ipv drinken😂) maar als wij m aan dr mondje zetten drinkt ze hier lekker sap, thee en water uit!

4 jaar geleden

Ik gebruik de munchkin beker, ideaal :) hij snapt bijna hoe het moet 🙈
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Op de dr brown fles kan je een sippy speen doen om de overgang makkelijker te maken. Wij gebruiken die nu en het gaat best.goed!

4 jaar geleden

Nu vooral gewoon nog een flesje waar ze in de eerste weken melk uit dronk... ik heb ook een tuitbeker waarmee we soms oefenen maar dit begrijpt ze nog niet

4 jaar geleden

Hoeveel ml jullie kindje water drinken perdag naast de melk?

4 jaar geleden

Op de dr brown fles kan je een sippy speen doen om de overgang makkelijker ...
Deze speen is idd t soort zelfde als de philips avent tuitbeker😄 gaat hier heel goed

4 jaar geleden

Munchkin beker. Werkt hier goed, hij was het snel door.

4 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Kan je kindje die ook al zelf 'bedienen' (vastnemen, kantelen)?. Ons dochtertje heeft de techniek door maar laat zich verder graag bedienen al denk ik niet dat ze het al zelf moet kunnen vastnemen enz?

4 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Hier ook! Bij de oudste 2,5 bijna gebruik ik die ook nog steeds

4 jaar geleden

Reactie op LiesVM

Kan je kindje die ook al zelf 'bedienen' (vastnemen, kantelen)?. Ons dochte ...
Mijn dochtertje laat zich ooj graag bedienen. Ze pakt hem, stopt hem in haar mond en laat hem weer los.

4 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Mijn dochtertje laat zich ooj graag bedienen. Ze pakt hem, stopt hem in haa ...
Ja hahaha 🤣 maar ik denk dat vastnemen, kantelen én drinken mss gewoon nog wat moeilijk is 🙈

4 jaar geleden

Reactie op LiesVM

Ja hahaha 🤣 maar ik denk dat vastnemen, kantelen én drinken mss gewoon nog ...
Hahaha ja denk het ook 🤣. En dan denk ik “je doet wel al die moeite om die beker zo schuin te zetten, maar optillen is te moeilijk?” Hahaha baby’s 😂