Hoi!
Welke fles/beker gebruiken jullie om water of thee te geven aan jullie kindje? Ik gebruik een tuitbeker, maar hij snapt er heel weinig van en vind het vooral leuk om er op te bijten (tandjes😅) als er dan een scheut water mee komt, schrikt hij 🙈 ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met flessen/bekers!
Wij geven in een munchkin of open beker. Het is belangrijk dat ze die andere manier van drinken leren 😊
In het begin ging ze ook meer bijten, nu stilaan toch al wat meer drinken
Ik gebruik een beker van de Action, die werkt bij aanraking van de mond en kan niet lekken.
Gaat eigenlijk best goed, de helft stroomt er wel naast maar ze probeerd het wel 🤣
Uit een gewone beker of uit een tuitbeker en sinds kort hebben we een rietjes beker dat gaat ook erg goed. De tuitbeker vind ze van alle 3 het moeilijkste
We zijn hier begonnen met drinken uit een gewone beker en dat ging best oké, nog zeker veel er naast hahah. Door te oefenen ging het steeds beter. Sinds kort drinkt hij ook uit een munchkin beker, dat gaat een stuk beter dan uit een gewone beker. Ik denk dat het met dit soort dingen veel oefenen is.
Wij gebruiken de philips avent tuitbeker, bij kruidvat te koop😃 ze kan m nog niet zelf vasthouden (dan gaat ze er mee spelen en gooien ipv drinken😂) maar als wij m aan dr mondje zetten drinkt ze hier lekker sap, thee en water uit!
Nu vooral gewoon nog een flesje waar ze in de eerste weken melk uit dronk... ik heb ook een tuitbeker waarmee we soms oefenen maar dit begrijpt ze nog niet
Munchkin beker. Werkt hier goed, hij was het snel door.
Kan je kindje die ook al zelf 'bedienen' (vastnemen, kantelen)?.
Ons dochtertje heeft de techniek door maar laat zich verder graag bedienen al denk ik niet dat ze het al zelf moet kunnen vastnemen enz?