213 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben ook benieuwd naar de reacties. Goed topic! :)

4 jaar geleden

Wij gaan voor een Mutsy omdat die mooi compact op te vouwen zijn! Bij de meeste modellen kan je zelfs de wielen er af klikken voor nog kleine pakketje!

4 jaar geleden

En ze zijn mooi licht en wendbaar in gebruik 馃榿

4 jaar geleden

Ga wat winkels af en ervaar wat je fijn vind. Via internet kun je het niet aanraken. Denk ook na over waar je er mee gaat rijden en of het in je auto moet passen erc...

4 jaar geleden

Reactie op Lisettetetto

Ga wat winkels af en ervaar wat je fijn vind. Via internet kun je het niet ...
Idd een slimme om proefritjes te maken in de winkels! Zo zijn wij ook op onze voorkeur gekomen!

4 jaar geleden

Wij hebben een bugaboo en die bevalt heel goed! Rijdt heel soepel :)

4 jaar geleden

Wij ook mutsy Evo door compactheid in auto en gewoon mooi model met dat leder :) vriendin heeft recent gekozen voor cybex omdat ze als baby in de maxi cosi volledig plat kunnen liggen wat beter is voor rug, ook in auto, en hierdoor heeft ze dan geen draagwieg genomen wat scheelt in prijs.

4 jaar geleden

Ik zelf ben voor de maxi cosi adorra gegaan grote winkel mand makkelijk in gebruik En heel goed in te klappen alle 4 de wielen kunnen eraf Mooie stevige 3 in een wagen met levenslang garantie

4 jaar geleden

Wij zijn voor de Joolz gegaan. Deze is echt super fijn met gebruik en rijd heerlijk. Je betaalt iets meer, maar dat verschil is het waard.

4 jaar geleden

Wij gaan voor de maxi cosi nova super wagen goede vering en alles erop en eraan kan ingeklapt worden zonder je handen te gebruiken is met een voetpedaal en is levenslang garantie

4 jaar geleden

Wij hebben een joolz geo. Wel wat duurder ( hebben een goeie deal kunnen maken op de 9 maanden beurs) wij wilde er dan ook een die op alle ondergronde fijn zou rijden. Hebben er verschillende in de winkel uit geprobeert. Wonen dicht bij een bos. Hij is fijn, wendbaar en makkelijk in/uit te klappen. En makkelijk uit te breiden nu er een 2e aan komt. Ga zelf naar een winkel en probeer er een aantal uit. En kijk wat jou wensen en eisen zijn. ;)

4 jaar geleden

Wij voor de Joolz day 3 all black. Echt een hele fijne kinderwagen

4 jaar geleden

Wij zijn voor de easywalker harvey 2 gegaan. Reed erg lekker, soepel en met 1 hand te bedienen. Is makkelijk inklapbaar niet te zwaar en het voornaamste niet al te duur:)

4 jaar geleden

Mijn man en ik hebben bij ons eerste kindje veel te snel een beslissing genomen. We waren naar de babydump gegaan en zagen een mooie 3 in 1 buggy/kinderwagen van Quinny. We waren meteen tevreden en hebben die in een opwelling gekocht. Eigenlijl spijtig van het geld, het was toch ongeveer zo een duizend euro... ik moet wel zeggen dat ik er heel tevreden over ben, de kwaliteit, gebruiksvriendelijkheid,... enige minpuntje is dat je onder de buggy weinig plaats hebt om spullen neer te leggen. Dit is heel beperkt bij Quinny. Als ik het opnieuw zou moeten doen dan zou ik toch ook naar goedkopere merken kijken. Vaak zijn deze even goed en heb je zelfs meer plaats om spullen kwijt te geraken, altijd handig als je te voet naar de winkel gaat. Wat ik heel vaak deed toen mijn dochtertje nog een kleine baby was. Was heerlijk om buiten te komen te wandelen en dan meteen even langs de winkel, kruidvat,... want daar kom je sowieso vaak als je net bevallen bent, zeker als je borstvoeding geeft (lees: borstcompressen zijn niet bij te halen hihi). Dus ik zou gewoon naar een winkel gaan, veel uitleg vragen en zelf veel proberen. Ook in en uit elkaar halen, kijken wat je handig vindt. En zeker prijzen vergelijken. Ik zou nooit meer zoveel geld uitgeven aan een kinderwagen. Waar ik ook op gelet heb is dat ik grote wielen wou. Als je dan in het bos wil gaan wandelen is dit geen probleem. Met kleine wielen is dit een pak lastiger.

4 jaar geleden

Wij hebben voor onze 4e gekozen voor de Easywalker Harvey. Deze kwam ook als beste uit de test vd consumentenbond en moet zeggen dat het de fijnste kinderwagen is die ik heb gehad. Heb er best wat gehad. Had eerst een Bugaboo Cameleon 3 gekocht maar wat een rotding is dat. De duwstang zit speling op. Het boodschappenmandje kun je haast niet bij omdat de bak te laag hangt en ik doe nogal eens te wandel een boodschap. Nu zwanger vd 5e en de Easywalker Harvey kun je eenvoudig een duowagen van maken door een extension set erbij te kopen. Dat gaan we nu dus doen.

4 jaar geleden

Wij hebben de cybex priam 馃槉. Heerlijke wagen. We hebben hem alleen gewoon in het grijs, dat scheelt al de helft. We betaalden 2 jaar geleden hetzelfde bedrag ongeveer voor het onderstel, de ligbak voor de baby periode, de stoel die je er later op kunt zetten voor als ze wat ouder zijn, een autostoeltje voor de baby- periode en een autostoeltje voor vanaf 9 maanden - 12 jaar. Alles van cybex. Je moet dus gewoon even goed kijken waar je het koopt en acties in de gaten houden.

4 jaar geleden

Wij hebben voor de tweeling een bugaboo gekocht. Maar wel 2dehands. Rijdt super!

4 jaar geleden

Wij hebben bij de verwachting van ons eerste kindje de mutsaert van mn vriendin overgenomen. Dat is een 3 in 1 wagen. Onze dochter is straks bijna 3 dus die zal niet zo vaak meer in de wandelwagen/buggy willen zitten. Hooguit dat we zo'n meerijd plankje ervoor willen. Maar deze Mutsaert is erg fijn (de voorloper van Mutsy)

4 jaar geleden

Wij hebben de Mutsy EVO gekocht voor ons eerste kindje. We zijn erg tevreden, dus gaan em hergebruiken!

4 jaar geleden

Wij hebben voor onze eerste dochter een joolz geo gekocht. Super fijne wagen met een grote boodschappen mand. Deze blijven we gebruiken en kopen er een meerijdplankje bij.