29 Reacties
6 jaar geleden
Ik had een luiertas bij de kinderwagen erbij gekregen van Joolz. Ben ik blij mee. Lekker veel vakjes en ook isolatie vakken
6 jaar geleden
Ik heb er eentje van koelstra, puur omdat ik hem mooi vond qua kleur en hij lekker ruim is! Mooie leren stof! Gebruik hem nu sinds onze oudste (20 maanden) intensief en er is nog niks aan te zien! Verder pak ik ook regelmatig gewoon de mommybag van musthavesbykell, als ik maar kort weg moet. Gooi ik dan snel luiers en doekjes en een beker in en weg! 😊

6 jaar geleden
Ik ben aan het oriënteren via Blabloom.com. Wil liever geen luiertas die heel goedkoop door kindjes uit Bangladesh oid in elkaar gezet is dus betaal dan liever iets extra. Zit nu te denken aan de tas van DonebyDeer van gerecyclede PET flessen of iets van het merk Lassig.
6 jaar geleden
Reactie op memmie1234
Ik ben aan het oriënteren via Blabloom.com. Wil liever geen luiertas die he ...
Wij hebben een rugtas van Lässig. Echt super blij mee.

5 jaar geleden
NanaBeebi luiertas! Ik gebruik deze luiertas nu zeker al meer dan een jaar en hij is echt super goed. De kwaliteit is niet achteruit gegaan en alles werkt naar behoren. Ik had voorheen twee andere (ali) luiertassen maar die gingen echt snel stuk en waren onhandig. Tot ik de NanaBeebi als cadeau van me zus kreeg. Ik was echt verrast, een toptas, een echte aanrader. Als je hem eenmaal hebt wil je echt niet zonder!