9 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben ook sandalen van Teva voor onze zoon. Vooral als het rond de 20 graden is moet hij geen dichte schoenen aan want dan zweet hij eruit 🙈

3 jaar geleden

Het is aanbevolen om schoentjes met hele flexibele zooltjes te nemen voor de eerste maanden dat ze lopen. Sneakerzooltjes zijn vaak te stug, en zou ik alleen voor erbij doen? Goeie merken zijn Donsje, Falcotto, Naturino, Ik-ke,

3 jaar geleden

Ik zou als hij net begint met lopen nog wel schoentjes met een flexibele zool nemen. (Als z'n schoenmaat dat nog toelaat) Bunnies heeft ook die speciale loopschoentjes, misschien zit daar iets voor je bij?

3 jaar geleden

Naturino, falcotto, bunnies

3 jaar geleden

Bisgaard (oa verkrijgbaar bij Zalando) is ook een heel fijn merk voor de kleinste schoen maatjes!

3 jaar geleden

Naturino! Heel erg fijn en staat ook heel erg goed aangescheven!

3 jaar geleden

Naturino en falcotto zijn regelmatig in de aanbieding via limango, dan betaal je ook niet de hoofdprijs ervoor

3 jaar geleden

Hier nu Jochie schoentjes gekocht. Is nu ook veel opruiming

3 jaar geleden

Wij hebben een tijdje geleden Donsje sandaaltjes gekocht voor ons dochtertje. Was vooral op zoek naar schoentjes met een flexibele zool, omdat ze toen bezig was met haar eerste stapjes. Ze loopt er heel goed op. Mooie kwaliteit. Wel aan de dure kant, maar je kan even kijken op bijv Vinted of iets vergelijkbaars.