36 Reacties

5 jaar geleden
Wij hebben een hydrofiel slaapzak van Lodger: https://www.lodger.com/nl-nl/sale#!/leeftijd/0-4%20maanden/prijs/3.99,69.90

5 jaar geleden
Wij hebben dit slaapzakje van de Hema voor onze dochter van 8weken. Maatje 56/62, ze slaapt er heerlijk in. De mouwtjes kunnen afgeritst worden.
https://www.hema.nl/baby/babykleding/baby-slaapzakken-pyjamas/babyslaapzak-non-padded---afritsmouw---regenboog-wit-1000017640.html

5 jaar geleden
Puckababy mini.
Daar kunnen de armpjes in of uit (zitten ritsjes).
Ik heb toevallig net een tweede binnen vanaf Prenatal, was (is..?) in de actie.

5 jaar geleden
Als je handig bent met naaimachine, kun je van hydrofiele doeken zelf slaapzakjes maken voor de zomer. Mijn moeder heeft er 2 voor mijn zoontje gemaakt van xxl doeken van de Hema

5 jaar geleden
Reactie op JannekE-27
Puckababy mini.
Daar kunnen de armpjes in of uit (zitten ritsjes).
Ik heb ...
Slaapt jou kindje al in de mini ??
Ik vraag me het zo af of zoë er al aan toe is. Ze wilt zo graag op haar handjes sabbelen maar dat gaat niet in de piep.
Althans ze heeft nu die slaapzak in haar mond.
Ik ben bang dat ze nog te onrustig is met haar handjes om ze al los te laten liggen

5 jaar geleden
Ik heb de puckababy new born bag.
Te gebruiken vanaf de geboorte tot aan ongeveer 6 maanden.
Ik heb deze gebruikt vanaf 6 weken (maat 56 toen). Ik ben er erg blij mee. Er zitten ook krabwantjes aan de mouwen.
Slaapzak ik 0,5 TOG. Mijn zoontje slaapt er nu in in alleen een rompertje.

5 jaar geleden
Ik heb evt een witte slaapzak voor je van er was eens een draakje 60 cm van de prenatal.. hoor wel of je intresse hebt, was echt een hele fijne slaapzak

5 jaar geleden
Reactie op Claudiiaa
Past deze al bij maat 56/62? Omdat er staat vanaf 3 maanden ?
Ik heb mijn dochter er nu sinds twee weken in liggen. Toen was ze rond de 55 cm.
Op de puckababy site staat volgens mij aantal kilo bij elke slaapzak ipv leeftijd (dacht ik)..
Ik had de mini nog liggen van haar zus (die had vanaf 3 mnd spreidbroek en paste alleen deze slaapzak) en ik dacht idd dat hij nog te groot was, tot ik dus de info van puckababy zelf las.

5 jaar geleden
Reactie op Lisaas
Slaapt jou kindje al in de mini ??
Ik vraag me het zo af of zoë er al aan t ...
Ja ze past er top in!
Op de puckababy site staat aantal kilo’s en cm volgens mij.
Ik had hem dus nog liggen en ging er vanuit dat ik de piep moest kopen, tot ik die info las.
Ze ligt super rustig en langer te slapen.
Ik hou de ritsjes dicht zodat haar armpjes erin zitten. Sabbelt soms idd op haar handje door de stof heen, maar slaat zichzelf gelukkig niet meer wakker.
Ik kan morgen wel even foto maken, hoe ze erin zit qua grootte..?
Ze is van 4-5 en is dus komende maandag 12 weken.

5 jaar geleden
Reactie op Doortje90
Daar ben ik ook benieuwd naar, die is toch voor 6 maanden tot 4 jaar? Ik he ...
De mini staat in principe van 3 tot 6 maanden.
Daarna kan je al overstappen naar de 4-seizoenen slaapzak tot 4 jaar (ook super fijne slaapzak trouwens) ;-)