9 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben de micro step. We hadden hem al van onze oudste en die is nog steeds heel goed en fijn. Zijn begonnen met zitje erop maar die hebben we sinds een paar weken (1,5 maand of zo misschien wel) eraf, en onze zoon gaat er super goed op. Dus zeker blij met de micro!

2 jaar geleden

Wij hebben de micro mini step, super tevreden over. Dochter gaat daar al maanden heel goed op.

2 jaar geleden

Oxelo kinderstep van de decathlon.. Lichtgevende wielen.. 50 euro.. Fijn ding.

2 jaar geleden

Reactie op Alice2020

Oxelo kinderstep van de decathlon.. Lichtgevende wielen.. 50 euro.. Fijn di ...
Wij hebben deze ook! Super tevreden mee

2 jaar geleden

De step van de action :)

2 jaar geleden

Ik heb de scoot and ride maar vooral omdat mijn dochter er dan ook op kan zitten en makkelijk is om te bouwen. Als je het zit deel niet gaat gebruiken (dus loopfiets idee). Zou ik eerder voor een Micro step gaan of ander merk.

2 jaar geleden

Ik lees even mee, ik twijfel tussen de Micro mini en de scoot&ride!! Mijn dochter wordt ook bijna 2! Ik twijfel omdat ik het zit gedeelte bij de scoot&ride erg laag vind en ik niet zeker weet of ze dat überhaupt gaat gebruiken

2 jaar geleden

Reactie op MvE

Ik heb de scoot and ride maar vooral omdat mijn dochter er dan ook op kan z ...
Gebruik je het zit gedeelte vaak? Of groeien ze er snel uit?

2 jaar geleden

Reactie op Cindy1986

Gebruik je het zit gedeelte vaak? Of groeien ze er snel uit?
Ik heb hem vanaf mijn dochters eerste verjaardag, nu dus al bijna een jaar. Hier is hij genoeg gebruikt. Maar het zoontje van mijn vriendin kan met 2,5 al heel goed steppen. Ligt er denk ik ook aan wat de motoriek en interesse van je kindje is.