10 Reacties

3 jaar geleden

Jaa mijn zoontje kreeg eerst zn ondertanden en toen zijn 2 hoektanden

3 jaar geleden

Dit heeft mijn dochter nu precies zo

3 jaar geleden

Jahoor! Eerst beneden twee tandjes, toen tweede snijtanden boven (dracula hihi), inmiddels in een week of 5 ineens een heel gebit 😅 (7 tanden) en staat het even op pauze in zn mondje..

3 jaar geleden

Bij mijn zoontje ook eerst de 2 onder tanden en toen links en rechterzijtand en nu ook de 2 voortanden

3 jaar geleden

Ja bij ons zoontje ook eerst onderste 2 daarna 2 zijsnijtanden daarna voortanden en nu onder naast de andere 2 tandjes, ineens zat er weer 1tje. Gaat zo snel!

3 jaar geleden

Onze dochter eerst haar zijsnijtand boven. Onder al wel wat bobbeltjes te zien.

3 jaar geleden

Hier eerst twee tandjes onderin en nu met vier tegelijk bovenin bezig, waarvan de linker snijtand sinds gisteren een ieniemienie beetje door is. De rest laat niet heel lang meer op zich wachten denk ik.

3 jaar geleden

Yup, mijn dochter begint op een klein vampiertje te lijken! De middelste boventanden zijn nog niet te zien. De tandjes daarnaast wel

3 jaar geleden

Hij is nu 8,6 maand bij 6mnd 2 onder, 2 weken geleden rechts boven snijtand, en afgelopen week de andere 3 boven! Snap opeens waarom hij zo slecht eet en slaapt!

3 jaar geleden

Hier al 3 weken rode wang(en), enorm kwijlen, overal op bijten. Zie alleen bobbeltjes bij de hoektanden boven, verder niks. Hoe lang duurde het bij jullie kindjes voordat ze echt doorkwamen?