7 Reacties

5 jaar geleden

Ipv 38 graden*

5 jaar geleden

Wij gisteren gewoon rond de 37 graden en we waren allem prima opgefrist (peuter, baby en ik). Straks denk ik wel iets kouder misschien omdat onze badkamer nu echt loeiheet is.. Ik zou gewoon doen wat lekker voelt maar niet te koud, je baby zal het wel laten merken als hij het niet lekker vind

5 jaar geleden

Volgens mij kun je t beste gewoon 38 aanhouden want door warm te douchen heb je t na het douchen juist minder warm

5 jaar geleden

Reactie op Ddx1405

Ipv 38 graden*
Mij is altijd verteld baby bad 37 graden. 38 is boven lichaamstemp en ze moeten rond die 37 graden blijven

5 jaar geleden

Ik zou niet lager gaan als 36/37graden Anders koelt je kindje veelste hard af. En volgens mij is dat ook wat ze onder lauw warm verstaan. 馃槉

5 jaar geleden

Ik houd de 37 graden gewoon aan, dit is ook de temp. die je het lichaampje ongeveer wil hebben, dus kouder lijkt me niet verstandig.. vooral niet met hele jonge kindjes

5 jaar geleden

Die van ons werd na een huildag helemaal enthousiast in een badje van 35 graden, zag hem helemaal opleven! Daarna lekker ingesmeerd, z'n voetjes gemasseerd en in de puckababy met alleen een luier :) zijn temperatuur was eerst 37.7 en nu 37.2 dus helemaal top zo!