2 Reacties

7 maanden geleden

Heel logisch dat je je eigen rustmoment ook mist! Kun je een moment voor je dochter creëeren, waarin je toch een soort tijd voor jezelf hebt? Mijn dochter was al rond 2 jaar en 2 maanden van haar middagslaapje af, dus ben lichtelijk jaloers haha. Nu is ze ruim 3,5 en op de 2 dagen dat ik alleen met ze ben, zet ik haar voor een filmpje als haar broertje in bed ligt. Misschien vinden sommigen dat slecht haha, maar ik heb het ook echt ff nodig. Soms gaan we ook samen wat rustigs doen aan tafel, kan ik mijn eigen creatieve ding doen en zij ook. Hoe gaat het nu bij jullie?

7 maanden geleden

Reactie op Smeertje

Heel logisch dat je je eigen rustmoment ook mist! Kun je een moment voor je ...
Hier gaat het wisselend: ene keer slaapt ze in de middag, andere keer niet. Vaker niet dan wel. Ik leg haar altijd wel even in bed. Ze is dan rustig en ligt lekker in dr bedje. Als ze niet slaapt, gaat ze zitten zodra ze ‘uitgerust’ is. Dan weet ik dat ik dr uit bedje kan halen. Dat is vaak na kwartiertje ofzo al. Dan gaan we samen nog even filmpje kijken beneden. Dat zorgt ervoor dat je Idd zelf ook even uit mag staan. Over paar maanden gaat ze naar school en dan is het weer een nieuw ritme!