3 Reacties

3 jaar geleden

Je bind elke dag met je kind, het wegzijn van je kind voor een maand zal wel degelijk een effect hebben. Alszijnde dat het kind de ouder natuurlijk gaat missen, een maand is niet niks. Het lijkt me een behoorlijk grote stap, voor beiden. Is het mogelijk dat partner naar jouw toekomt in het buitenland? Vergeet ook niet dat wanneer er zich een nieuwe lock down doet voorkomen, je zomaar vast kan zitten in het buitenland.

3 jaar geleden

En, al iets besloten? Moest ook meteen denken aan de optie dat je partner misschien (deels) mee kan. Een maand is aan de andere kant ook te overzien denk ik... Tuurlijk ga je elkaar missen.

3 jaar geleden

Dankjewel voor jullie fijne reacties :D inmiddels ga ik een project doen waar ik veel korter voor weg ga dus dat is eigenlijk wel heel erg fijn. Wij zitten vaker in het buitenland voor werk en tot nu toe hebben we haar altijd meegenomen maar bij dit project lag het allemaal wat ingewikkelder. (Ander continent) Gelukkig ga ik dus niet zo heel lang weg en heb ik een mooie middenweg gevonden om te ervaren hoe het is haar voor het eerst een tijdje te missen (en andersom) voor het geval er in de toekomst weer zo’n lastig vraagstuk op ons pad komt. Nogmaals bedankt voor de lieve reacties :D