85 Reacties

5 jaar geleden

Jazeker hier gister een echo gehad en vruchtzakje met embryo goed zichtbaar 馃グ馃槉

5 jaar geleden

Dit konden wij zien op 5weken 4dagen. Op de echo zelf zagen wij wel de vruchtzakjes al.

5 jaar geleden

En deze is van 6weken. We hebben de hartjes toen ook zien kloppen

5 jaar geleden

Dit was bij mij met 6.2, en heb toen ook het hartje zien kloppen!

5 jaar geleden

Met 6 een echo gehad, vruchtzakje met vruchtje in de baarmoeder goed zichtbaar. Nog geen hartslag gezien.

5 jaar geleden

Wij hebben bij zes weken en 2 dagen ook echo gehad en konden het hartje zien kloppen.

5 jaar geleden

Gekke vraag misschien / is deze echo met 6 weken uit of in wending gedaan? Ben daarin best preuts denk ik馃槀馃槀 word nog wat dalijk bij de bevalling pff hahahaha

5 jaar geleden

Wij hebben ook echo gehaf bij 6 + 2, zagen goed de vruchtzak en de baby met een kloppend hartje:)

5 jaar geleden

Reactie op boymama

Gekke vraag misschien / is deze echo met 6 weken uit of in wending gedaan? ...
Inwendig nog bij 6weken

5 jaar geleden

Vandaag een echo gehad en ze schat in dat ik tussen de 5,5-6 weken zwanger ben. Uitwendig zag ze wel wat, maar inwendig was het beter te zien en hebben we het hartje zien kloppen.

5 jaar geleden

Wat hebben jullie allemaal al vroeg een echo. Ik pas met 8+5 de eerste馃槴

5 jaar geleden

Dit was afgelopen maandag bij 6+2, 6.1mm klein en een kloppend hartje!

5 jaar geleden

Deze in week 4 al gehad toen ik dacht in week 6 re zitten haha nu zit ik pas op week 6

5 jaar geleden

Reactie op boymama

Gekke vraag misschien / is deze echo met 6 weken uit of in wending gedaan? ...
Ik mocht het ding zelf inbrengen! Mag je om vragen :) doet verder geen pijn inwendig, is niet veel dikker dan een tampon en gaat niet diep!

5 jaar geleden

Afgelopen maandag deze echo gehad. Rond de 5.4 weken. Nog geen hartje gezien helaas. Maandag weer en hoop dan wel een hartje te zien

5 jaar geleden

Reactie op Shanaapje

Wat hebben jullie allemaal al vroeg een echo. Ik pas met 8+5 de eerste馃槴
Ik zou eigenlijk nu 8 weken moeten zijn. Maar de natuur doet wat ie zelf wil馃槉

5 jaar geleden

Dit is mijn echo van gisteren 5+5. Ook 2 vruchtzakjes en bij beide een hartje zien kloppen 馃槏

5 jaar geleden

Reactie op JufToos

Dit is mijn echo van gisteren 5+5. Ook 2 vruchtzakjes en bij beide een hart ...
Ooh ook een tweeling? Wat was je gevoel ? Proficiat!

5 jaar geleden

Reactie op Shanaapje

Wat hebben jullie allemaal al vroeg een echo. Ik pas met 8+5 de eerste馃槴
Ik ook pas met 8+5. Althans dat is onze berekening. Bij de eerste echo wordt alles pas duidelijk maar mijn buik is nu al een meloen馃槀 en dan zitten we pas op 7+2 haha dan wil ik niet weten hoe mijn buik er straks uit ziet

5 jaar geleden

Reactie op sabrinadamen1

Ooh ook een tweeling? Wat was je gevoel ? Proficiat!
Ik ging naar de verloskundige met hele erge buikkrampen. Kreeg voor de zekerheid een echo omdat het me niet lekker zat en we volgende week op vakangie gaan naar het buitenland. Tijdens de echo zag ze eerst 3 holtes.. Toen schrok vooral mijn man heel erg.. toen ze daarna zei, het zijn er 2.. viel het voor ons dus alweer mee! Het is onze eerste zwangerschap, dus allemaal super spannend en nieuw. Verloskundige dacht dat ik ongeveer 5 +5 zwanger ben en dat het daarom nog even afwachten is hoe het zich verder ontwikkeld omdat dit wel een hele vroege echo was. Wel beide hartjes zien kloppen.. durf er nog niet van uit te gaan dat het allemaal goed gaat, omdat ze zelf ook eerst de volgende echo wilde afwachten. Vind het dus vooral spannend of het over anderhalve week nog steeds allemaal goed is. Hoe was het bij jou?