85 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb met 7.4 week de eerste echo gehad en je zag het vruchtzakje, de embryo bewegen en het hartje kloppen

5 jaar geleden

Dit was mijn echo gemaakt met 6+5 weken. Ook een filmpje gemaakt en het hartje klopt.

5 jaar geleden

5+2

5 jaar geleden

Dit is mijn echo met 6 weken.

5 jaar geleden

Afgelopen woensdag met 6 weken. Helaas nog geen hartje. 8oktober mogen we weer terug. Hopelijk dan wel een hartje. Zo nerveus na een miskraam 2 maanden geleden

5 jaar geleden

Helaas geen foto gehad maar vandeweek wel een echo met 5.6 weken gehad. Mijn huisarts zag wel een hartje kloppen al ondanks dat het zo pril is 鈾ワ笍

5 jaar geleden

Is er een reden waarom iedereen zo vroeg een echo heeft? Ik pas 15 okt, op 8+6 weken zit ik dan... 馃槺

5 jaar geleden

Reactie op Gabmei2020

Is er een reden waarom iedereen zo vroeg een echo heeft? Ik pas 15 okt, op ...
Eerdere miskraam

5 jaar geleden

Reactie op Gabmei2020

Is er een reden waarom iedereen zo vroeg een echo heeft? Ik pas 15 okt, op ...
Ik heb zo vroeg gehad omdat ik in een mega onzekere doos ben veranderd en bloedverlies had met 1x een stolseltje Voor mij een gerustel echo 馃槵 Officieel moet ik met 8+2 voor de eerste echo

5 jaar geleden

Ik had gisteren een echo. Naar mijn berekening zou ik ong 5 weken zijn. Maar we was nog niks te zien. Ze zag wel mooi slijmvlies en t zag eruit als 4 weken. Was door een late innesteling. (Eisprong was ook laat) en was de eerste poging na verwijderen spiraal dus nog geen volledige cyclus gehad.

5 jaar geleden

Reactie op Gabmei2020

Is er een reden waarom iedereen zo vroeg een echo heeft? Ik pas 15 okt, op ...
Ik en mijn vriend hebben ook maandag pas de eerste echo! Zou dan bijna 9 weken zijn, dus dat is ook niet heel vroeg... Zo spannend! Dan is er als het goed is al veel te zien op de echo. Als het goed zit. 馃槏馃懚馃徏

5 jaar geleden

Reactie op JufToos

Ik ging naar de verloskundige met hele erge buikkrampen. Kreeg voor de zeke ...
Bij ons zagen ze op 5+4 2 mooie vruchtzakjes zitten, Die echo had ik via spoed omdat ik bloedverlies had en natuurlijk met de schrik zat. Op 6weken heb ik beide de hartjes zien kloppen. Maar idd het is afwachten. Op 12 weken heb ik de volgende echo als ik het zolang volhou. Maar mijne man was ook geschrokken. Er lopen er hier van hem al 2 rond van 3 & 4. En direct 2 erbij is natuurlijk direct veel. Maar ze zitten er en hopelijk blijven ze daar. We hebben nog tijd om het te laten bezinken en ze met liefde op de wereld te brengen. Maar ik geef je gelijk, met de volle 100% gaat dat nu niet . Want de schrik dat het allemaal nog anders kan lopen zit er heel erg in.

5 jaar geleden

Reactie op Lieke26

Ik en mijn vriend hebben ook maandag pas de eerste echo! Zou dan bijna 9 we ...
Ik ben dus niet de enige!! Wat spannend! Ik tel de dagen ook echt af... laat je me weten hoe t ging maandag en wat je kon zien en of alles oke is? Ben daar heel benieuwd naar!! 馃懚馃徎

5 jaar geleden

Reactie op Shanaapje

Wat hebben jullie allemaal al vroeg een echo. Ik pas met 8+5 de eerste馃槴
Ik heb hem ook later! Maandag. Dan zit ik rond 9 weken. 馃懚馃徏

5 jaar geleden

Reactie op boymama

Gekke vraag misschien / is deze echo met 6 weken uit of in wending gedaan? ...
Pas vanaf 10 weken kun je uitwendig...

5 jaar geleden

Wow wat zien al die echo鈥檚 er onwijs verschillend uit zeg! Ik ben zoooo benieuwd naar mijn eerste echo; het wachten duurt veel te lang 馃槙 (mag pas 10 okt bij ongeveer 9 weken) Zo鈥檔 vroege echo lijkt me echt een geruststelling en stiekem ben ik een beetje jaloers hihi

5 jaar geleden

Kreeg ivm eerder buitenbaarmoederlijke zwangerschap een echo met 6+2. Gewoon uitwendig, kan al vanaf dat moment. Kloppend hartje ook gewoon te zien!

5 jaar geleden

Ik had de eerste echo op 18 september bij 7 + 3. Eerst uitwendig gekeken en voor betere foto鈥檚 toch inwendig ook gedaan. Alleen bleek het uitwendig beter te zien馃ぃ Volgende echo is op 10 oktober bij 10 + 3. Wel spannend hoor dat wachten telkens.

5 jaar geleden

Die Marian heeft verschrikkelijk slecht apparatuur voor vroege echo's. Zal lekker naar veendam of stadskanaal gaan

5 jaar geleden

Misschien een rare vraag maar als jullie zeggen bv echo met 6+2 is dat dan via de internet berekening vanaf de eerste dag van je laatste ongesteldheid ? Of reken je vanaf je ovulatie..?