18 Reacties

5 jaar geleden

Voor de Difrax heb je een speciale flessenwarmer. Kun je online bij Difrax bestellen.

5 jaar geleden

Ik gebruik een gewone flesverwarmer voo de difrax fles. Bij de blokker weg. Ik zoek m zo even op

5 jaar geleden

Zo een

5 jaar geleden

Op Marktplaats zag ik 'm gewoon nog staan.

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Janny-Amanda

Voor de Difrax heb je een speciale flessenwarmer. Kun je online bij Difrax ...
Die is dus niet op voorraad staat op hum site

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op BelmaZ

Ik gebruik een gewone flesverwarmer voo de difrax fles. Bij de blokker weg. ...
Ja wij hebben ook 1 van de blokker Maar mij kraamzorgster zei dat die niet goed was voor onze flessen ze gaan dan Namenlijk smelten zei ze

5 jaar geleden

Dr brown gebruik ik. Passen de s flessen ook in want die heb ik zelf ook

5 jaar geleden

Reactie op BelmaZ

Zo een
Wij gebruiken ook gewoon de alecto voor de difrax s flessen. Gaat prima

5 jaar geleden

Reactie op cinthia

Die is dus niet op voorraad staat op hum site
Ik heb hem voor een tientje op marktplaats gekocht 💪🏼 super blij mee! Enige nadeel is dat hij af en toe lekt en je zo je melk ziet weglopen! Maar daar staan deze om bekend!

VRIEND

5 jaar geleden

Wij hebben hier thuis een alecto flessenwarmer maar doen hem weg .. weet niet of je er wat aan hebt

5 jaar geleden

Ik weet niet waar je woont.. maar op Facebook marketplace stond er 1...

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Sorayav

Ik weet niet waar je woont.. maar op Facebook marketplace stond er 1...
Putten! Gelderland

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Roosje85!

Putten! Gelderland
Ik woon in maarsen

5 jaar geleden

Ik heb die flessenwarmer en heb hem nog nooit gebruikt! Je mag hem wel overnemen als je wil?

5 jaar geleden

Wij hadden ook zo 1 staan nog maar de onderkant lekt inderdaad daarvan dus zit alweer in de doos. Dus maar gewoon weer magnetron

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op sharon1407

Ik heb die flessenwarmer en heb hem nog nooit gebruikt! Je mag hem wel over ...
Nee dankjewel ik zie de toch vanaf met een flessenwarmer ik lees alleen maar slechte reacties van mensen op internet en hier op dat de onderkant dan gaat lekken. Dus we gaan gwn door met de magnetron Dankjewel voor je reactie en lief van je dat je hem wou verkopen

5 jaar geleden

Ik heb de philips avent starterset newborn flessen welke zal ik gaan kopen en past het beste bij.

5 jaar geleden

Zonde geld&tijd Met een waterkoker heb je veel sneller je flesje klaar en niet weer het zoveelste nutteloze apparaat in huis