10 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg even mee ☺️

5 jaar geleden

Winterjas, ze zitten stil in die wagen he. Brrrr 🥶

5 jaar geleden

Ik heb een echte winterjas gekocht 🙈 voor nu gewoon jasje wat ook nog beetje dik is

5 jaar geleden

Ik heb van Z8 een dik borgvest. Lijkt me makkelijker in de maxicosi en dan idd een voetenzak

5 jaar geleden

Heb bij de oudste een dik vest van noppies aangeschaft. Vergelijkbaar aan deze op de foto. Het is toen in de winter ook echt koud geweest, maar hij heeft het nooit koud gehad met dit vest. Zelf dacht ik dat dit fijner zou zitten dan een winterjas. Geen idee waarom eigenlijk haha.

5 jaar geleden

Ik heb een winterjas gekocht! Een hele leuke van de Zara via marktplaats, heerlijk zacht en warm. In de maxi cosi, in de auto, mag je geen dik vest of winterjas aan doen in verband met de veiligheid. Dan gebruik ik een teddy wikkeldeken van Jolein en de voetenzak. Maar als je buiten gaat wandelen zou ik toch echt een winterjas en deken gebruiken. Ze zitten/liggen stil en er wordt aangeraden om je baby altijd 1 laag meer dan jezelf aan te trekken. Wij gebruiken ook veel de draagzak dus dan is een winterjas ook fijn!

5 jaar geleden

Borgvestje plus dikke voetenzak is warm genoeg en zit lekker! De kap houdt vaak ook nog warmte vast. Zo ben ik met mijn oudste ook de winter doorgekomen

5 jaar geleden

Ik heb ook winterjasjesgekocht voor als ze in het wandelgedeelte zit. Voor in de reiswieg doe ik dat niet dan gewoon een dik vest en lekker dekentje

5 jaar geleden

Ik ga een vest kopen, in ieder geval eentje zonder capuchon want dat zit anders alleen maar in de weg

5 jaar geleden

Mijn tip, jas of vest maakt niet uit, maar zorg voor knoopjes ipv een rits... Wij hebben beide jas en vest(beide met rits) en heb van de week een jas bij Hema gekocht met knopen, echt dit is zo veel fijner. De rits zit tegen de kin aan en als je kind net als die van ons kwijlt gaat dat erg irriteren ook kruipt de rits om de een of andere manier altijd omhoog. De jas een stukje open laten is ook geen optie vanwege de wind. En met knopen geen last meer van geïrriteerde kin.