20 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb onderstaande machine. Ik zet hem aan het moment dat ze in bed ligt en ze slaapt hierdoor de hele nacht door! Je kan hem de hele nacht aan laten of een timer erop zetten van 15/30/60 minuten. Heeft ook nog 8 andere geluiden ☺️
Bekijk Numsy® Original White Noise Machine - Slaaptrainer - Witte Ruis Machine - Baby Muziekdoosje - Slaaphulp op: https://www.bol.com/nl/p/numsy-original-white-noise-machine-slaaptrainer-witte-ruis-machine-baby-muziekdoosje-slaaphulp/9200000116695778?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
5 jaar geleden
Wij hebben oude smartphone met spotify en daarmee heel de nacht witte ruis. Of dit nu echt het verschil maakt geen idee maar ze slaapt wel goed 😊
5 jaar geleden
Overdag met de slaapjes, stofzuig ik even. Doet ie t prima op met in slaap vallen 😏 Savonds zet ik een ventilator aan in de hoek van de slaapkamer, omdat mn man hier ook altijd al mee sliep voor het geluid 😅
5 jaar geleden
Wij gebruiken ewan het droomschaap de luxe deze heeft 4 standen stofzuiger regen muziekje of de ruis buikje van het schaap kleurt ook rood de kleur wat ze zien in de baarmoeder?? De De luxe versie kun je instellen op gehuil zodra je kindje wakker word en begint te huilen dan springt hij weer aan verder voordeel is dat deze versie uitwasbaar is vind ik ook wel een fijn idee
5 jaar geleden
Ik gebruik geen hulpmiddelen behalve een speentje. Ik heb gelezen dat kinderen dan niet meer uitzichzelf in slaap kunnen vallen en afhankelijk worden van zo'n hulpmiddel. Maar dat ik makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. De baby + app heeft ook een witte ruis functie en die kan veel langer blijven spelen. Ben je alleen wel je telefoon kwijt of je moet een Bluetooth speaker neerzetten.
5 jaar geleden
Ook hier een aantal weken met ieder slaapje witte ruis aangehad, via een oude telefoon en de app white noise. Stond hier ook de hele nacht lang aan. Onze meid sliep er goed opbel ik merkte dat ik er zelf ook dieper door sliep 😂
Sinds afgelopen donderdag slaapt ze alle slaapjes zonder en dat gaat ook gewoon goed. Wilde haar er niet van afhankelijk maken..
5 jaar geleden
Reactie op Helena B
Hahaha old Skool??
Gebruik jij nog geen hologram dan? 😂🤪Lol
5 jaar geleden
Reactie op Marlyvl
Ik heb onderstaande machine. Ik zet hem aan het moment dat ze in bed ligt e ...
Ooh wat fijn dat je het deelt ik gebruik altijd mijn gsm daarvoor maar dat is niet handig, welke andere geluiden heeft het en krijg je er een lader bij of is het op batterijen? Alvast bedankt danku