13 Reacties

5 jaar geleden
Reactie op Doriensophia
Enne been there done that ;)
Fijn om te horen! Mijn vriend was er mee bezig. Ik heb gejaaaankt, terwijl zij er niks van leek te merken 😂. Wilde mijzelf indekken tegen de moedermaffia. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik die weinig tegenkom op dit forum! ❤️

5 jaar geleden
Mijn zoontje had een rare plekje op zijn vinger, zonder dat ik weet waarvan. Had toen foto gestuurd naar de huisarts met de vraag hoe te ontsmetten oid en wat het is.
Zij wisten het ook niet, een groene rare plekje, en het advies was om elke dag met warm water schoon te maken. Met een gaasje of watje deppen. Misschien kan je dat ook doen?

5 jaar geleden
Wij hebben dit ook al een keer gedaan hoor, geen zorgen. Je hebt er zelf meer last van dan zij, ben ik ook al achter gekomen. Wij hebben zijn vingertje toen even onder de kraan gehouden

5 jaar geleden
Ik heb dit ook al meegemaakt. Haha. Afgespoeld met een vochtig doekje en toen een keukenroldoekje erop gehouden tot het bloeden stopte. Daarna aan de lucht laten drogen. Gaat heel snel bij die kleintjes

5 jaar geleden
Oh dank voor jullie reacties! Ben heel blij dat wij dus niet de enige zijn die dit mee maken 😂. Voel ik mij al iets minder schuldig haha. En dat terwijl ik niet eens de aanstichter ben😂!

5 jaar geleden
Je bent niet de enige. Is mij ook wel eens gebeurd.
Ik laat het meestal gewoon zonder pleister oid genezen ivm sabbelen aan haar handjes. (Is me in totaal 3 of 4 keer gebeurd omdat mevrouw nogal beweeglijk is!) Als het gaat ontsteken, dan zou ik weken in Badedas en daarna goed afspoelen.
Oh ja, tip: Baby TV aanzetten ter afleiding! Dan maar even #loedermoeder 🤗