13 Reacties

5 jaar geleden

Oh ja die zijn verschrikkelijk. Ik heb het antwoord niet, ik heb ze er bij mijn dochtertje nooit uit gekregen en pak nu mijn zoontje helemaal in in een oude theedoek om wortel vlekken te voorkomen ;-)

5 jaar geleden

Wij zetten het gelijk in de biotex inweek & vlekverwijderaar. Staat het de hele nacht in en daarna in de wasmachine. Geen wortelvlekken meer.

5 jaar geleden

Insmeren met dreft!!!!

5 jaar geleden

Ik spuit slabbetjes in mijn dasty en dan in de wasmachine. Dan zie ik daarna wel of de vlekker eruit zijn. Daar zijn slabbetjes voor.

5 jaar geleden

Reactie op Lotjesnotje

Ik spuit slabbetjes in mijn dasty en dan in de wasmachine. Dan zie ik daarn ...
Jaa, slabbetjes vind ik ook niet zo erg.. maar laatst had ze een wit shirtje aan en begon ze iets te spugen, NA de worteltjes 馃槄 boord zit dus nog een licht-oranje vlek 馃槩

5 jaar geleden

Reactie op Marlyvl

Insmeren met dreft!!!!
En hoelang laten weken? En dan uitwassen op hoeveel graden ?

5 jaar geleden

Daarom gebruiken wij silicone slabbers wanneer ze hapjes krijgt. Die kunnen ook in de vaatwasser, ideaal 鈽猴笍

5 jaar geleden

UV-straling als het er niet uit wil in de was. Na het wassen te drogen leggen op een plek waar veel buitenlicht komt en indien nodig tussendoor nog een keer nat maken en weer laten drogen in het licht. Dit werkt overigens ook met heel veel andere vlekken (poep, etc)

5 jaar geleden

Ik gooi t direct weg als het er niet uit gaat, doe bij elke was sowieso vanish erbij, meestal gaat alles wel eruit, was Zo毛 haar was wel om de dag. Ga me er t hoofd niet over breken haha En slabbers vind k echt niet zo鈥檔 ramp als ze niet meer zo mooi zijn, daar zijn het slabbers voor.

5 jaar geleden

Er staat bij ons standaard een biotex sopje in de badkamer. Alles met poep- of eetvlekken gaat daarin tot het in de wasmachine gaat. Verder doe ik bij alle witte was altijd al 2 tabletten steradent in de trommel. Tot nu toe alles nog schoon gekregen. 馃槉

5 jaar geleden

Nou, de vlek is eruit dankzij de zon 馃尀 Hele middag in de zon gelegd en is nu zo goed als weg 馃榿

5 jaar geleden

Ik doe de kleding ib een sopje biotex en voordat het in de wasmachine gaat spuit nog dasty speciaal voor vlekken erover ik heb altijd alles eruit ook poepvlekken

5 jaar geleden

Reactie op vmschr

Nou, de vlek is eruit dankzij de zon 馃尀 Hele middag in de zon gelegd en is ...
Yess 馃榿