33 Reacties

3 jaar geleden

Volle yoghurt is het beste! Maar te veel zuivel is niet goed hoor. Flesjes melk is ook al zuivel dus te veel yoghurt daarnaast wordt dan al snel te veel

3 jaar geleden

Op advies met cb mogen we halfvolle of magere yoghurt geven. Dit omdat ze der flessen erg slecht drinkt op het moment

3 jaar geleden

Hier meestal een eetlepeltje Griekse volle yoghurt door de fruitpap. Vindt onze dochter heerlijk!

3 jaar geleden

Hier laatst ook voor het eerst volle Griekse yoghurt. Ze vond het erg lekker! Is wel een meisje wat alles zelf wil doen. Dus ze zag er uiteindelijk ook uit om op te eten 😊

3 jaar geleden

Beste is volle.griekse.yoghurt eventueel.met wat vers fruit door heb ik.mij laten vertellen...

3 jaar geleden

Ja hoor! Dagelijks krijgt ze een 4 uurtje yogolino van Nestlé en ze vindt het heerlijk 😋😋

3 jaar geleden

Hier gewoon volle yoghurt, met of zonder geprakt fruit.. favoriete maaltijd van de dag 🤩

3 jaar geleden

Wij eten veel kwark. Dat kan ze toch ook eten of is dat niet goed?

3 jaar geleden

Reactie op Lisette8919

Wij eten veel kwark. Dat kan ze toch ook eten of is dat niet goed?
Geven wij onze dochter ook! Mocht ook van het cb

3 jaar geleden

Reactie op MK-89

Geven wij onze dochter ook! Mocht ook van het cb
Oh super! Ik kom pas weer bij het cb als mijn dochter 11 maanden is. Kan het dus niet vragen en op internet worden veel verschillende dingen gezegd 😉

3 jaar geleden

Reactie op Lisette8919

Oh super! Ik kom pas weer bij het cb als mijn dochter 11 maanden is. Kan he ...
Je kunt ze altijd bellen met een vraag toch of een extra afspraak maken, al heb ik persoonlijk gemerkt dat cb bar weinig weet over juist voeding voor een baby. Hier krijgt m'n dochtertje trouwens af en toe (bio) volle yoghurt of volle kwark, zonder toevoegingen, ze vindt het heerlijk!

3 jaar geleden

Bij ons krijgt ze altijd alpro soya yoghurt als toetje, smullen! Lua is 9 maandjes

3 jaar geleden

Biogarde roeryoghurt.. vind ze heerlijk!