15 Reacties

3 jaar geleden

Het is schoon zand neem ik aan, ik bedoel meer van er kunnen geen katten hebben op geürineerd omdat het nieuw is. Als je gelijk ze tong hebt schoongemaakt zou ik me niet zo drukmaken. Ik herken je gevoel wel hoor ben precies zo!!

3 jaar geleden

Zand schuurt de maag hahah. Nee kan heus geen kwaad. De mijne heeft laatst een katten brokje gegeten hahahaha

3 jaar geleden

Die van ons eet iedere dag een paar happen zand, ook aarde. Kerngezond jong verder 😂👌

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Zand schuurt de maag hahah. Nee kan heus geen kwaad. De mijne heeft laatst ...
Dat zei mijn vader ook🤣 oh ze eten alles op haha de mijne lust bijv geen avondeten maar wil wel blaadjes van de grond op eten 🤷🏻‍♀️🤣

3 jaar geleden

Reactie op Summer2020

Die van ons eet iedere dag een paar happen zand, ook aarde. Kerngezond jong ...
Oh nou kijk hihi dat zijn vaak de gezondste zeggen ze.. nou ben ikzelf heel boers opgevoed maar ik zit op het moment in een omgeving waar iedereen smetvrees heeft dus je neemt dat vanzelf een beetje over zeg maar en nou weet ik echt niet meer wat is “schoon” en wat is normaal zegmaar

3 jaar geleden

Man man man, mijn zoon van bijna 3 betrap ik nog steeds wel eens met een zandtaartje. #niettestoppen Kan echt geen kwaad! Geen zorgen!

3 jaar geleden

Afhankelijk van de hoeveelheid zie je het vanzelf terug in de luier 😄 Lekker genieten van jullie zandbak!

3 jaar geleden

Oh nou kijk hihi dat zijn vaak de gezondste zeggen ze.. nou ben ikzelf heel ...
Snap ik wel! Ik probeerde eerst ook alles af te pakken etcetera maar het heeft gewoon geen zin. Hij luistert daar niet naar en we hebben een echte rouwdouwer. T ventje is altijd smoezelig en houdt ontzettend van buiten ravotten. Denk dat je er dan echt niet aan ontkomt

3 jaar geleden

Dat zei mijn vader ook🤣 oh ze eten alles op haha de mijne lust bijv geen a ...
Hier ook de mijne wilt ook geen avond eten maar een blaadje in de tuin is heerlijk

VRIEND

3 jaar geleden

Hier hebben wij een stenen eter 🤦‍♀️🤦‍♀️ We zijn bezig met de tuin dus soms heb hij een hele kleine steentje te pakken en stop hij het in zijn mond, en moet ik geregeld stenen uit zijn mond vissen als ik net te laat ben met nee zeggen 🤦‍♀️🤦‍♀️

3 jaar geleden

Wij zijn vandaag naar het strand geweest.. en onze dochter steekt letterlijk alles wat eetbaar (en niet eetbaar) is in haar mond. Dus ze vond vandaag bijvoorbeeld nog een stukje watermeloen naast de handdoek..(met zand dus) en stopte het vrolijk in haar mond. Vorige week heeft ze gesnoept van de kattenbrokken.. papier, karton.. noem maar op.. moet haar constant in de gaten hebben

3 jaar geleden

Reactie op cinthia

Hier hebben wij een stenen eter 🤦‍♀️🤦‍♀️ We zijn bezig met de tuin dus so ...
Hier nog één! Nee zeggen heeft bij ons totaal geen invloed helaas, we moeten hem echt weghouden. Hebben een mooi randje om de zandbak en tegen het huis aan met steentjes... Tot nu toe wel alle steentjes weer uit zijn mond kunnen vissen denk ik.

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Hier ook de mijne wilt ook geen avond eten maar een blaadje in de tuin is h ...
Hahaha ik snap er soms niks meer van🤣🤣

3 jaar geleden

Bedankt voor de reacties!! Ik ga stiekem wel een beetje stuk van de kleintjes en hun gekke streken hier in deze topic! Ik ben al heel wat gerustgesteld achteraf moet ik er wel om lachen😅

3 jaar geleden

Hier ook flinken happen zandbakzand, zwarte aarde, blaadjes. stenen en mijn peuter heeft laatst zelfs een slak uit zijn zusje dr mond gevist 🤨 Ze vindt het zelf echt hilarisch. Lijkt te weten dat ze er een reactie op krijgt dus begint al te lachen zodra ze op zoek gaat naar een nieuwe steen. Ze gaan het vast vanzelf leren.