28 Reacties

3 jaar geleden

Yep zelfde. Hij zegt al vanaf 7 maanden hele dag door mama, papa en oma. Maar niet tegen ons.. hij weet niet wat het betekent

3 jaar geleden

Hier zegt ze papapapapapa en mamamamamam maar idd ze zegt het niet persoonlijk. Rustig aan voor je het weet praten ze de oren van je hoofd

3 jaar geleden

Hier ook het zelfde.....als @lisaspruijt, maar wel poeoeoeoesss en fisssss. Maar het is vooral de omgeving waar ik soms onzeker over wordt. Volgens de omgeving moet ze superbaby zijn....al lopen, met mes en vork eten en de oren in volzinnen van je hoofd kletsen....nou dat doet ze allemaal nog niet. Maar ze is lekker baby en blij en gezond!

3 jaar geleden

Hier net zo, hij wordt morgen 1. Niks bijzonders hoor, komt wel! Wij hebben een dochter van 4 en zij was wel vlotter qua taal maar op een paar klanken na 'moeten' ze nu ook nog niks kunnen volgens mij. Ineens hoor je het en smelt je! ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Brie

Hier ook het zelfde.....als @lisaspruijt, maar wel poeoeoeoesss en fisssss. ...
Hahaha de mijne zegt kaaaaas hahaha. En de mijn kruipt niet die schuift op dr kont het hele huis door. Ze kan zich nog niet optrekken. Ze kan nog niet met een lepel eten. Ze kan nog niet los lopen. Ach komt vanzelf mijn moeder zegt ik heb er nog nooit 1 gezien die is blijven zitten.

3 jaar geleden

Volgens mij zegt onze zoon "emp" tegen iedere lamp. Hij heeft sowieso een lamp obsessie. En hij begrijpt wel korte zinnen als "waar is de poes" en "we gaat eten" want dan kruipt hij naar z'n stoel. Komt vanzelf hoor!

3 jaar geleden

Hier wel! En als papa werken is dan is het kot te klein! Want dan roept ze de hele dag naar papa 😮 dus wees niet bang het komt wel!

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Hahaha de mijne zegt kaaaaas hahaha. En de mijn kruipt niet die schuift op ...
Ja het komt vanzelf. Ik denk dat vele van ons onzeker worden omdat andere mensen iets vinden en dat maar al te graag aan ons willen vertellen. Alle kinderen zijn anders en ontwikkelingen zich dus ook op hun eigen tempo. Hier kruipt de kleine ook pas net. En als we met hem wilde lopen, daar snapte hij niks van. Ineens in twee weken tijd is alles weer anders en vandaag stond hij ineens los. Geen zorgen maken en lekker genieten van alles wat ze wel maar ook van wat ze nog niet kunnen. Als ze eenmaal los gaan is je huis niet veilig haha ;). Liefs

3 jaar geleden

Reactie op Brie

Hier ook het zelfde.....als @lisaspruijt, maar wel poeoeoeoesss en fisssss. ...
Maar ze is wel al zindelijk toch? 😉

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Maar ze is wel al zindelijk toch? 😉
De mijne wel en ze zit al op de universiteit

3 jaar geleden

Bij ons ook nog niet hoor. Lekker laten brabbelen😉

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

De mijne wel en ze zit al op de universiteit
Precies, wilde net zeggen. Ook twee studies tegelijk toch? Anders loont het ook niet 😂

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Precies, wilde net zeggen. Ook twee studies tegelijk toch? Anders loont het ...
Ja klopt en een bijbaan. En ze moet kosgeld betalen is niet gratis dat wonen hier

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Ja klopt en een bijbaan. En ze moet kosgeld betalen is niet gratis dat wone ...
Haha, nog even en ze kunnen op kamers!

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Haha, nog even en ze kunnen op kamers!
Lekker kunnen wij weer uitslapen hahahahaa

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Maar ze is wel al zindelijk toch? 😉
Ja we zijn bezig met afscheid nemen op de wc van mama's plasje door samen op de knop te drukken.....dus we zijn halverwege🤣🤣🤣

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Lekker kunnen wij weer uitslapen hahahahaa
Kijk er nu al naar uit! Al ongeveer 4 jaar trouwens hahaha

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Kijk er nu al naar uit! Al ongeveer 4 jaar trouwens hahaha
Dan heb ik nog even te gaan hahaha

3 jaar geleden

Hahaha. Fijne reacties, mamas! Biedt weer perspectief allemaal. 😜

3 jaar geleden

En dit is het loeder!