12 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg馃榿 zit hier met hetzelfde, ben de kamer nog maar uit en ze ligt op haar buik en zo kan ze niet in slaap vallen馃槄 dus tips zijn weer welkom馃檹

3 jaar geleden

Reactie op Imka2

Ik volg馃榿 zit hier met hetzelfde, ben de kamer nog maar uit en ze ligt op h ...
Jaa hetzelfde hier!!鈽癸笍

VRIEND

3 jaar geleden

Ik heb dit ook en vind het ook niet erg. Ik hoor wel goede verhalen over snuggles en dreams. Zij biedt meerdere methoden om dit je kindje te leren.

3 jaar geleden

Ik heb geen oplossing voor je, maar je hebt wel echt een lief popje馃槏

3 jaar geleden

Afbouwen. Je houd er nu vast tot ze in slaap valt. Steeds eerder stoppen. Eerst als ze bijna in slaap valt (enkele dag zo vol houden) dan 15 min na een paar dagen 10 min.

3 jaar geleden

Hier lukte dat eigenlijk pas na 3 jaar...en ook niet altijd. Blijf eigl nog regelmatig gewoon even bij mijn dochter van 4 jaar zitten. Vind da ook niet erg...als ze dat nodig heeft om in slaap te kunnen vallen.

3 jaar geleden

Reactie op Valerisan

Ik heb dit ook en vind het ook niet erg. Ik hoor wel goede verhalen over sn ...
Ja vaak met laten wenen 馃槳

3 jaar geleden

Reactie op BelandaKecil

Ik heb geen oplossing voor je, maar je hebt wel echt een lief popje馃槏
Lieffff dankjewel 馃グ

3 jaar geleden

Reactie op Doriensophia

Hier lukte dat eigenlijk pas na 3 jaar...en ook niet altijd. Blijf eigl nog ...
Hier hetzelfde, maar dan een meisje van 8 maanden. Vind het zelf geen probleem. Ene kindje heeft meer geborgenheid nodig dan de ander. En natuurlijk gezien is dat ook helemaal niet gek.

3 jaar geleden

Reactie op Doriensophia

Ja vaak met laten wenen 馃槳
Even laten huilen is echt niet erg hoor. Als je steeds maar even gaat kijken. Mijn dochter slaapt vanaf vier maanden zelf in bij elk slaapje.

3 jaar geleden

Reactie op Doriensophia

Ja vaak met laten wenen 馃槳
Ik ben ook geen fan van laten wenen. 1 van haar methodes is de tijd tot wanneer je terug gaat kijken steeds verlengen en dat gaat tot bijna 10 min 馃槼 Ik had wel haar newborngids (dus dat is nog niet slaaptrainen) en wel veel tips uit gehaald en nu een goeie slaper. En ik weet dat ze id gidsen ook een methode heeft waarbij je bij je kindje blijft als ie huilt dus ze heeft wel verschillende methodes 馃槉

3 jaar geleden

Ik heb veel gehad van de instagram @slaaptipsvoorbabys en dan de pick up put down methode. Heeft bij ons goed geholpen!