6 Reacties

3 jaar geleden

Eten met een lepel of vork lijkt me toch wel al heel snel om nu te kunnen 😊 Er zullen altijd uitzonderingen zijn natuurlijk en dat zijn diegene die het overal delen waardoor je niks anders ziet 🙈 Hier ook 1tje die volledig mee eet met de pot, met haar handjes en af en toe probeert ze eens met een lepel maar dat gaat nog niet. Drinken doet ze wel uit een open beker, bieden we aan sinds ze 6mnd is 😊

VRIEND

3 jaar geleden

Haha het enige wat hij hier met een lepel doet is afpakken, op kauwen en weggooien😄😄 voor de rest lekker met de handjes inderdaad! Geen idee of ze dat motorisch nu al zouden kunnen hoor.

3 jaar geleden

Hoer ook lekker de wereld ontdekken met handjes en mond! Heerlijk🙄🤣

3 jaar geleden

In principe laat ik haar alles zelf eten met haar handjes. Maar soms prik ik ook dingen op een vork of yoghurt op haar lepel, dat brengt ze dan zelf naar haar mondje en geeft het tegenwoordig weer aan mij terug zodat ik het dan weer kan volladen.

3 jaar geleden

Reactie op Brie

Hoer ook lekker de wereld ontdekken met handjes en mond! Heerlijk🙄🤣
Hoer=hier🙈😁

3 jaar geleden

Als ik brood aan een vork prik, pakt hij de vork aan en stopt hij dit zelf in zijn mond. Hij begrijpt wel dat hij met een lepel bijvoorbeeld in een danoontje moet voor een hapje maar het wordt nog wel een grote kliederboel haha. Zijn favoriete hobby met lepels, trommelen ;)