10 Reacties

3 jaar geleden

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt.....maar luna in de kinderstoel als ze moe is en graag wakker wil blijven spant ze haar beenspieren en hupst op en neer in haar kinderstoel....is dat vergelijkbaar?

3 jaar geleden

Ja dit herken ik, m'n dochter doet dit ook. Net alsof ze heel hard drukt om te poepen 😂 Zocht er ook niks achter. Ze doet dit trouwens ook weleens als ze gewoon op de grond aan het spelen is.

3 jaar geleden

Mijn oudste doet dit ook. Ze is nu 2,5 en heeft het nog steeds. Ze heeft het in de autostoel, kinderwagen, winkelwagen gewone eetstoel. Heel gespannen zit ze en trekt haar benen omhoog en omlaag. Bij het CB zochten ze er niets schreef, was verder heb rare spanning en de huisarts had er nog nooit van gehoord 😅 Wij denken zelf dat het komt omdat ze niet echt de rust kan vinden. Altijd in de weer, niet stil kunnen zitten. Is jouw dochter ook zo actief/ druk?

3 jaar geleden

Reactie op AHo

Mijn oudste doet dit ook. Ze is nu 2,5 en heeft het nog steeds. Ze heeft he ...
Ja ze is inderdaad druk! Drukker dan mijn oudste dochter.

3 jaar geleden

Reactie op Brie

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt.....maar luna in de kinderstoel als ...
Nee het is meer omhoog trekken van haar beentjes. En vaak heeft ze iets vast waar ze heel hard in knijpt!

3 jaar geleden

Mijn dochter doet het als ze niet meer in de stoel wilt zitten of een ander speeltje wilt. Mij lijkt het dat ze het doet om een soort van frustratie te uiten

3 jaar geleden

Reactie op JS13

Ja ze is inderdaad druk! Drukker dan mijn oudste dochter.
Wij vermoeden dat het daarom is. Bij ons konden ze dus niets verder ervoor vinden. Heb nog nooit iemand gehoord/ gezien die het ook doet 😅

3 jaar geleden

Reactie op JS13

Ja ze is inderdaad druk! Drukker dan mijn oudste dochter.
Lijkt het ook alsof ze iets in 'trance' is?

3 jaar geleden

Pas nu ik dit lees heb ik het vermoeden dat mijn dochtertje dit ook een tijdje gedaan heeft. Vooral in de kinderstoel maar ik heb eigenlijk niet op haat beentjes gelet, zij spande vooral haar armpjes aan en hield ze strak voor zich. Ze keek erbij alsof ze zich af wilde weren voor iets wat ze zag, ik vond het maar akelig...

3 jaar geleden

Reactie op Fraukel

Pas nu ik dit lees heb ik het vermoeden dat mijn dochtertje dit ook een tij ...
Ja snap ik. Zit er ook apart uit, ze zijn wat afwezig. Maar zodra ze afgeleid is, is het over.