14 Reacties

2 jaar geleden

Waterijsjes voor vocht misschien?

2 jaar geleden

Reactie op BBTV

Waterijsjes voor vocht misschien?
Goeie, ik vries gelijk wat in

2 jaar geleden

Sowieso langs de huisarts maar misschien ben je daar al geweest. Onze vorige huisarts zei altijd dat kindjes geen hoge koorts kunnen krijgen door doorkomende tanden/kiezen maar dat meer virussen binnenkrijgen omdat ze meer op dingen bijten en de vingers vaker in de mond stoppen. Dus waarschijnlijk heeft je kleine een virus goed te pakken. En daarnaast komt er een kies door wat uiteraard ook voor pijn/ongemak kan zorgen. Misschien een keer extra de fles? Als hij die nog krijgt? Beterschap in ieder geval!

2 jaar geleden

Zijn flesjes drinkt hij maar 60ml uit elke keer, dan duwt hij me weg en grijpt hij naar zijn mond. Huisarts kunnen we vanmiddag terecht, ze hebben me al dagen afgewimpeld maar nu ben ik hard geweest, iemand moet gewoon even naar mijn ventje kijken, zo sneu dit. Normaal is hij zo vrolijk, eet en drinkt erg graag maar nu... Zit maar lusteloos voor zich uit te staren op de bank 😥

2 jaar geleden

Zijn flesjes drinkt hij maar 60ml uit elke keer, dan duwt hij me weg en gri ...
Ach dat is zo zielig dan hè. Goed dat je terecht kunt vanmiddag! Ik belde 2-3 weken terug op woensdag omdat hij koorts had sinds zondag en toen wilden ze hem toch heel graag snel zien. Succes straks!

2 jaar geleden

Goeie, ik vries gelijk wat in
Dat verlicht de pijn misschien ook wat.

2 jaar geleden

Zijn flesjes drinkt hij maar 60ml uit elke keer, dan duwt hij me weg en gri ...
Hoe was het bij de huisarts?

2 jaar geleden

Reactie op Fabii

Hoe was het bij de huisarts?
Ontstoken plek waar het kiesje komt en ook licht ontstoken keel, wat waarschijnlijk dan weer door dat kiesje komt. Het is wat kapot aan zijn tandvlees ook, maar de arts denkt dat de ontsteking nu dus open is en het gaat verbeteren. Paracetamol blijven geven en zorgen dat hij vocht binnen krijgt. Als maandag geen verbetering is dan moeten we terug. Arts was helemaal in anti covid plastic outfit omdat hij koorts heeft natuurlijk..., mijn zoontje vond dat super eng, alleen maar hard brullen, arm kind 🙈

2 jaar geleden

Krijg er inmiddels micro hapjes zacht brood in 👍🏻

2 jaar geleden

Ok we zijn dus blijven hangen met niet eten en niet tanden poetsen. De koorts is weg gelukkig maar hij geeft wel pijn. Eventueel wil hij zacht gepureerd fruit en warme melk maar that's it nu. Hij is wel echt afgevallen ook. Zijn hele bovenste tandvlees is vuurrood nu, maar mag absoluut niet poetsen of ook maar met de borstel in de buurt komen. Even laten? Zou dat vanzelf weer komen?

2 jaar geleden

Ok we zijn dus blijven hangen met niet eten en niet tanden poetsen. De koor ...
Ach wat sneu. Ik zou in ieder overleggen met de huisarts wat te doen. Ze vallen wel gauw af en halen dat volgens mij wel snel weer in maar duurt wel heel lang nu al in de mond.

2 jaar geleden

Ok we zijn dus blijven hangen met niet eten en niet tanden poetsen. De koor ...
Mijn dochter at ook 2 a 3 weken amper tot niks door die stomme kiezen. En is alles nu weer aan het inhalen.

2 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Mijn dochter at ook 2 a 3 weken amper tot niks door die stomme kiezen. En i ...
Oh fijn om te horen! Wàt een gedoe dit zeg... Blij als het voorbij is!

2 jaar geleden

Oh fijn om te horen! Wàt een gedoe dit zeg... Blij als het voorbij is!
We bouwen hier weer af met eten hahaha volgende kiezen onderweg 🤣🥳