33 Reacties

5 jaar geleden

Wat lief! Hoeveel maanden / weken is je zoontje? Mijn dochter kan nog niet op haar zij draaien en is nu 16 weken oud

5 jaar geleden

Hier ook! Ze valt in slaap met een doekje over haar ogen zodat ze zich kan afsluiten voor alles. Dan valt ze rustiger in slaap! Nog wel een knuffel in haar rug want ze blijft nog niet heel goed liggen en draait steeds terug terwijl ze dat niet wilt馃き

5 jaar geleden

Reactie op RomyAmber

Wat lief! Hoeveel maanden / weken is je zoontje? Mijn dochter kan nog niet ...
Mijn dochtertje ook niet. Ze is vandaag 17 weken oud. Wij leggen haar zelf op haar zij want dat vind ze wel heel fijn slapen

5 jaar geleden

Zo ligt mijn dochtertje ook heel vaak馃槏 Die 'wandelt' het hele bedje door馃ぃ

5 jaar geleden

Hier ook! Ze valt in slaap met een doekje over haar ogen zodat ze zich kan ...
Zo een mooi laken, van waar heb je die ? 馃槏

5 jaar geleden

Reactie op RomyAmber

Wat lief! Hoeveel maanden / weken is je zoontje? Mijn dochter kan nog niet ...
19, bijna 20 weken. Soms draait hij bijna helemaal door naar zijn buik, maar dan ligt z鈥檔 arm nog klem. Dan wordt hij boos 馃槄

5 jaar geleden

Hier ook! Ze valt in slaap met een doekje over haar ogen zodat ze zich kan ...
Aah ook zo zoet 馃槏 merk ook dat mijn zoontje rustig wordt als er nog iets tegen zijn rug aan ligt

5 jaar geleden

Jaa mijn dochtertje doet het al vanaf 9 weken 馃檲 zoo lief

5 jaar geleden

Reactie op LiesjeH

Zo een mooi laken, van waar heb je die ? 馃槏
Ah dank je wel! Het lakentje met de walvisjes is van Fresk en het dekentje van Koeka!

5 jaar geleden

Yes! Hier een echte zijslaper! Zodra zijn lichaam het matras raakt, ligt ie op zijn zij en slaapt ie al bijna 馃槄

5 jaar geleden

Hier ook vanaf dat ze baby was altijd al gedaan

5 jaar geleden

Ons zoontje slaapt ook al een paar weken op z'n zij en gaat 's nachts het hele bed door. Vaak treffen we hem overdwars aan of met z'n hoofd de andere kant op dan dat we hem er in hebben gelegd. Daarom ook al heel snel geen deken meer maar altijd een slaapzak

5 jaar geleden

Mijn zoontje al vanaf de kraamweek, elke keer op z'n zij ^^

5 jaar geleden

Mijn dochtertje slaapt ook al heel lang op haar zij, zo schattig 馃ズ. Tegenwoordig heeft ze hetzelfde knuffeltje als je zoontje (maar dan roze) en daar ligt ze dan ook helemaal mee te knuffelen. Rollen naar haar buik doet ze nog niet, maar naar haar zij deed ze echt al met 2 dagen!

5 jaar geleden

Ons zoontje slaapt ook al een paar weken op z'n zij en gaat 's nachts het h ...
Hier ook! 馃槀 ze duwt elke keer haar benen in de lucht en laat ze dan opzij vallen. Zo rolt ze het hele bed door en word ze vaak wakker met haar hoofd aan het voeteinde. Hier dus ook geen deken meer.

5 jaar geleden

Dat mag???

5 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Dat mag???
Nouja geen idee of dat mag. En van wie het anders niet zou mogen? 馃檲 maar kan moeilijk mijn kind iedere keer terug op z鈥檔 rug leggen, want dan ben ik morgen nog bezig haha.

5 jaar geleden

Vanaf haar geboorte slaap onze dochter al op haar zij. Zo werd ze in het ziekenhuis op de neonatologie neergelegd en dit doen wij ook nog altijd. Andere houding is ruzie

5 jaar geleden

Onze lieverd nu ook al een maand op zijn zij en slaapt veel beter dan op zijn rug 馃槉 nu handdoek opgerold achter hem, dan rolt hij niet steeds om! Schattige slapende kindjes 馃槏

5 jaar geleden

Mijn zoontje heeft sinds vorige week nieuwe slaap pozisiyon馃槂馃榿