3 Reacties

2 jaar geleden

Tja dat is inderdaad een kwestie van geduld, want ze moet zelf aanvoelen dat ze moet plassen en dan naar het potje gaan. Je kunt proberen haar eens een middag zonder luier te laten rondlopen en kijken of ze ook optijd door heeft dat ze naar het potje moet.

2 jaar geleden

Dochter is sinds januari overdag zindelijk. Potje in huis staan en steeds benoemen, als je moet plassen of poepen ga maar naar het potje. En standaard op bepaalde momenten er op zetten. Daarvoor wou ze wel zitten op hey potje, alleen ging ze er gelijk weer af. Heeft wel 2 maanden geduurd voordat ze echt bleef zitten op het potje.

2 jaar geleden

Reactie op AHo

Dochter is sinds januari overdag zindelijk. Potje in huis staan en steeds b ...
O dat herken ik wel.. Mijn dochter heeft geen zitvlees. Heb wel boekjes naast het potje liggen. Dat helpt wel om te blijven zitten. Ik dacht dat het een karaktertrek was maar andere kindjes hebben dat in het begin dus ook 😜 Hoelang ongeveer heeft het bij jullie geduurd voordat ze overdag zindelijk was al met al? Ik merk aan mezelf dat ik het best wel een pittig dingetje vind en twijfel of ik het wel goed doe. En al die 3 daagse trainingen die ik bijna alleen maar vind online lijkt mij ook wel beetje te enthousiast ofzo. Wil haar niet gaan pushen.