21 Reacties

3 jaar geleden

Zoooo herkenbaar dus geen tips nee 😅 het is echt zo snel mogelijk verschonen maar man man, met een poepluier is het echt uitdagend...

3 jaar geleden

Ohhh zo herkenbaar! Ook geen tip maar verschonen gaat hier wel in versnelling 5 want anders zit inderdaad àlles onder bij een poepluier 🤣🤣🤣

3 jaar geleden

Oh ja dit hebben wij ook gehad! Wij hebben nu de mazzel dat hij heel stevig staat. Dus wij trekken z'n broek en romper uit terwijl hij staat. 2 tellen liggen voor de luier uit doen en poetsen. En dan staand weer een luierbroekje aantrekken, en natuurlijk de rest. Dat gaat hier goed!

3 jaar geleden

Herkenbaar en nog niet uitgevonden wat echt helpt. Heeeel snel de luier verschonen als die ligt hahaha

3 jaar geleden

Heel herkenbaar! In ieder geval het draaien. En in plaats van zitten, hebben we hier eentje die in no time met het liefst beide handjes aan zijn ballen zit! En die zitten bij een flinke luier ook onder 🙈 Voel me soms een soort Houdini die het alleen niet helemaal onder de knie heeft. Bij de oudste overigens ook gehad, ooit wordt het weer beter...

3 jaar geleden

Oh precies hetzelfde maken wij mee met ons zoontje! Het kon mijn verhaal zijn haha, dus ik leeees graag mee of iemand de gouden tip heeft. En vind het zo rot van mezelf dat ik dan saggerijnig wordt op hem, hoewel hij er zoooo niks aan kan doen maar zich ontwikkeld.. het is alleen zo'n strijd inderdaad om het verschonen nog leuk te hebben voor beide.

3 jaar geleden

wij hebben al heel snel luierbroekjes aangeschaft en zijn gaan oefenen met staand verschonen! In zn ledikant of aan de salontafel, in een handomdraai gebeurd 👍

3 jaar geleden

Reactie op Haas123

wij hebben al heel snel luierbroekjes aangeschaft en zijn gaan oefenen met ...
Helaas kan ons mannetje nog niet staan, zodra hij dat kan wordt het hier ook staand verschonen 😉

3 jaar geleden

Iets geven wat hij interessant vind? Ookal is dat zo’n tube, als de dop er goed op zit is dat misschien niet zo erg. Ik zorg ook altijd dat ik een paar dingetjes heb die ik kan geven tijdens het verschonen. En ik verschoon altijd op de grond(op een deken ofzo? Zodat ik er recht voor zit en niet schuin naast sta. Misschien dat dat helpt?

3 jaar geleden

Hahah alsof ik ons verhaal lees, zo herkenbaar! Soms geef ik maar gewoon de tube bepanthen en dan vind ze dat zo geweldig (waarschijnlijk omdat het niet mag haha) dan is ze even afgeleid en kan ik snel de luier verschonen.

3 jaar geleden

Reactie op Haas123

wij hebben al heel snel luierbroekjes aangeschaft en zijn gaan oefenen met ...
Maar hoe doe je dat met een poep broek?? Dan kun je toch niet alles schoon maken? Want ons mannetje kan wel staan maar nog niet zelfstandig dus die moet ik wel vasthouden en ondersteunen.

3 jaar geleden

Reactie op Haas123

wij hebben al heel snel luierbroekjes aangeschaft en zijn gaan oefenen met ...
Ik ben wel nieuwsgierig hoe jullie dit geoefend hebben want ik vind het nog best een uitdaging of gehannes.. 😅. Hoe krijg je die benen er 1 voor 1 in haha.

3 jaar geleden

zo gaat het hier ook al weken . elke dag meerdere keren een strijd om de luier aan te krijgen. niks werkt .

3 jaar geleden

Reactie op suus56

Hahah alsof ik ons verhaal lees, zo herkenbaar! Soms geef ik maar gewoon ...
Hier ook! Ik geef hem een pot vaseline in zn handen en dan is hij afgeleid haha

3 jaar geleden

Herkenbaar!! Maar nog niet de ultieme tip voor je helaas, idd proberen af te leiden en anders zo snel mogelijk zijn 😁

3 jaar geleden

Ik heb de kunst van het achterstevoren verluieren pas geleerd, mijn zoontje draait de hele tijd op zijn buik, ik zet dan een filmpje op op mijn gsm en zo blijft hij stil liggen maar no way dat ik hem mag verschonen op zijn rug dan word hij satan 😅

3 jaar geleden

Ik heb de strijd opgegeven en eieren voor m’n geld gekozen😅 Hier was het van rug naar buik omgooien en alles van de commode pakken. Mijn vader had een steun met telefoon houder waar ik hem op kan hangen. Ik zet nu iedere x een Bumba filmpje op tijdens het verschonen en aankleden. Werkt perfect! Geen geruzie meer op de commode en ik ben voortaan ook lekker snel klaar😄

3 jaar geleden

Wij hebben broekjes in plaats van plak luiers gekocht daarom. En ik geef hem soms wel een tube of iets wat er op de commode ligt. Of zijn tandenborstel. Of ik zet een muziekje aan. Beetje afleiden en heeel snel werken, dan kom je er wel, haha

3 jaar geleden

Dank voor jullie tips, we gaan het maar eens met broekjes proberen

3 jaar geleden

Kom net op Facebook dé oplossing tegen 😂