10 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb gewoon kruidvat. Vlekken krijg je meestal toch wel

2 jaar geleden

Ik gebruik die van Naif factor 50 en kruidvat eigenmerk factor 50 over beide erg tevreden.

2 jaar geleden

Ik volg ... gebruik nu Naïf maar daar krijg ik de witte waas niet van weg gesmeerd.... onze kindjes zijn al super blank en ze worden nog witter door de zonnebrandcrème. Zelf ben ik donkerder van huid dus krijg al vaak de opmerking johh wat een wit kindje is die van jou 😅

2 jaar geleden

Etos eigenmerk (baby)! Beste getest Consumentenbond, leuke prijs en smeert gewoon goed uit

2 jaar geleden

Dr's Leenarts, voor gevoelige huid. Hier zit ook geen 'troep' in. Super fijn. We krijgen hier allen geen uitslag van. Wij hebben factor 30 staat eigenlijk gelijk aan factor 50. Scheelt 1% dacht ik.

2 jaar geleden

Zonnebrand van dermatoloog Jetske Ultee, zit geen troep in, non profit, zit in megagrote fles, smeert goed uit en wordt ook gebruikt op kdv. Ik gebruik zelf een foundationkwast om t gezichtje goed in te smeren. Levert cel minder strijd op, vindt ie vaak nog leuk ook en voelt lekkerder dan zo’n harde hand

2 jaar geleden

Reactie op MK-89

Etos eigenmerk (baby)! Beste getest Consumentenbond, leuke prijs en smeert ...
Hele fijne! 👌🏻

2 jaar geleden

Ik gebruik voor mijn dochtertje de factor 50 voor kinderen van Biodermal. Bevalt hier goed! Wij hadden eerst de factor 50 van Weleda en dat was ook dik wit spul, dus vervolgens ook op zoek gegaan naar iets dat beter smeerde / fijner in gebruik was.

2 jaar geleden

Biodermal! 😄

2 jaar geleden

Reactie op missande

Zonnebrand van dermatoloog Jetske Ultee, zit geen troep in, non profit, zit ...
Wat een goede tip, een foundation kwast 🤗