3 Reacties

2 jaar geleden

Yep! Jaxon is ruim 19 mnd en heeft precies hetzelfde! Hij wil niet ontbijten! Hij drinkt wel goed en lunch gaat redelijk, avond eten opzich ook wel al heeft hij soms de kont in de krib en wil Hij niks.. in het begin was ik een beetje gefrustreerd erover want ik dacht ja je moet toch eten toch? Maar nu denk ik.. hij geeft het zelf wel aan als hij echt honger heeft.. dus laat ik het en als hij wil eten eet hij wel.. het zal een sprong zijn? Of ze herkennen ineens dat ze zelf een keuze hebben?

2 jaar geleden

Hoooii hier ook hoor dochter bijna 19 maanden. Wilt sinds deze week niet eten. Was altijd dol op brood. Ze wilt er niks meer van eten tenzij het een stokbrood is. Haar tandvlees is ter hoogte van de hoektand ook al een week dik. Ze drinkt wel goed. Ze had afgelopen dagen koorts hopelijk door die tanden. Maar zie en voel nog niks. Alleen verdikt tandvlees mag ook niet in haar mond kijken. Ze bijt heel de tijd op haar vinger. En dit gedrag heeft ze altijd met kiezen en of tanden dus ergens gooi ik het daar maar op. Dus ja ik heb het zelfde probleem. Succes !! En ze eten echt wel als ze honger hebben.

2 jaar geleden

Ja hier ook een tweeting met het zelfde probleem 😞 ik zie al hoektanden wit worden, dus dat zal het zijn denk ik.