15 Reacties

3 jaar geleden

Misschien wil hij wel met jullie mee-eten? M'n dochter wil ook geen potjes meer en eet het liefst zelf 😅

3 jaar geleden

Reactie op Corine-24

Misschien wil hij wel met jullie mee-eten? M'n dochter wil ook geen potjes ...
Jaa daar dacht ik dus ook aan, hij kon alleen vanwege zijn reflux weinig dingen verdragen. Ik heb eerst zelf alles gemaakt en dat at hij toen niet haha (misschien kook ik niet lekker) en eet jullie dochter ook echt met kruiden al mee? Of alles nog ongezout en ongekruid? En stukjes of pureren?

3 jaar geleden

Hier precies het zelfde!

3 jaar geleden

Mijj dochter eet ook geen potjes meer. Eet soms met ons mee maar heeft momenteel niet zoveel trek is goed ziek geweest... komt wel weer

3 jaar geleden

Onze zoon eet met de pot mee.. gewoon stukjes. Wel klein en ongezouten natuurlijk. Als het iets is wat hij nog kort mag krijg hij een vervanging hiervoor. Maar hij moet en zal hetzelfde eten. Hij wilde overigens vandaag ook niet goed eten. Eindstand wilde hij perse van mama’s vork eten ipv zijn eigen.

3 jaar geleden

Reactie op Rinn

Hier precies het zelfde!
Zo raar ineens en hij is ook echt opstandig en veel huilen om zijn zin te krijgen. Hopelijk een fase die snel voorbij gaat 😅

3 jaar geleden

Reactie op Stephaniie

Onze zoon eet met de pot mee.. gewoon stukjes. Wel klein en ongezouten natu ...
Ik vind het ook zo lastig wat ik hem allemaal kan aanbieden. Ook omdat hij de potjes wel goed at voorheen. Maar ja die zijn heel anders qua smaak. Zal morgen is even wat uitproberen met een eigen bordje

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Mijj dochter eet ook geen potjes meer. Eet soms met ons mee maar heeft mome ...
Ja je weet het soms niet meer, maar wil hem niet aanleren dat hij brood krijgt. Zo lastig

3 jaar geleden

Reactie op shirleyc

Ja je weet het soms niet meer, maar wil hem niet aanleren dat hij brood kri ...
O de mijne eet dan gewoon niet. En dan drinkt ze de pap fles helemaal leeg om 19 uur. En als ze wel goed van de groente eet dan laat ze weer meer staan

3 jaar geleden

Hier werkt het als we op de achtergrond salsa muziek aan hebben staan. Wekt kennelijk de eetlust op😂🤗

3 jaar geleden

Er komen ook weer veel tandjes aan rond deze leeftijd misschien heeft hij daar last van?

3 jaar geleden

Hier lag het aan de tandjes

3 jaar geleden

Reactie op cha2020

Hier lag het aan de tandjes
Ja hij heeft al vanaf 3 maanden tandjes en ik dacht ook misschien zijn kiezen al. Het is zo zoekende

3 jaar geleden

Reactie op BelandaKecil

Hier werkt het als we op de achtergrond salsa muziek aan hebben staan. Wekt ...
Haha wie weet kunnen het altijd proberen 💃🏻

3 jaar geleden

Reactie op shirleyc

Ja hij heeft al vanaf 3 maanden tandjes en ik dacht ook misschien zijn kiez ...
Dat kan idd! Hier zijn nu 2 kiezen door, avondeten was een ramp. Brood enzo ging er ook gewoon in. Fles de ene keer wel andere keer niet. Wellicht dat het warme voedsel niet zo fijn voelt. Ik gaf mijn zoontje wat komkommer bij het avondeten, dan gingen er toch wel wat hapjes in. Dat geeft wat verkoeling tussendoor