13 Reacties

3 jaar geleden

Ik wilde zojuist hetzelfde topic openen! Mijn zoontje is ook zooooo afgeleid. Soms vraag ik me af of het wat anders kan zijn🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Hier ook hier geef ik gewoon wat speeltjes en dan gaat het goed

3 jaar geleden

Mijn zoontje geef ik borstvoeding in de donkere slaapkamer. Als ik in de woonkamer voed drinkt hij 2 tellen en in de slaapkamer drinkt hij een stuk beter. En ik denk maar zo 'baby's weten wat ze nodig hebben' en 'food under one is just for fun' dus daar vertrouw ik dan maar op. Sterkte allemaal!

3 jaar geleden

Wat heeft je zoon onwijs veel haar! Echt een mooie volle bos, ik ben mega jaloers! Haha

3 jaar geleden

Oh ik word gek op het moment.. ons zoontje is net 8mnd en is ook alleeeeen maar afgeleid. Van de flessen krijg ik met moeite de helft erin. Hebben nog een peuter rond lopen en zelfs als ik haar tijdens de fles om de hoek achter een filmpje zet, wil de jongste nog om het hoekje kijken en heeft geen aandacht voor de fles... Vaste voeding ook heel wisselend. Probeer nu van 4 naar 3 flessen te gaan, misschien dat dat helpt maar ben eigenlijk bang van niet...

3 jaar geleden

Lekker zelf laten eten! Hoe interessant en leerzaam om zelf zijn voedsel te ontdekken en zelf te bepalen wat hij meer en minder lekker vindt. Het onrustige aan de borst herken ik helaas ook, ik moet me ook terug trekken naar een rustige plek. En ze moet iets hebben om aan te frunniken, meestal het kettinkje om mijn nek. Dan is ze daarmee zoet.

3 jaar geleden

Reactie op JM85

Ik wilde zojuist hetzelfde topic openen! Mijn zoontje is ook zooooo afgelei ...
Speeltjes tijdens het eten?

3 jaar geleden

Reactie op Rozannee

Mijn zoontje geef ik borstvoeding in de donkere slaapkamer. Als ik in de wo ...
Ohja, ik zal dat proberen thnxn

3 jaar geleden

Reactie op Roos2020

Wat heeft je zoon onwijs veel haar! Echt een mooie volle bos, ik ben mega j ...
ahhh lief! Thnx!

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Oh ik word gek op het moment.. ons zoontje is net 8mnd en is ook alleeeeen ...
Lastig hé🙈. Geef je ook water tussendoor en lukt dat?

3 jaar geleden

Reactie op Melanievera

Lekker zelf laten eten! Hoe interessant en leerzaam om zelf zijn voedsel te ...
Ohja dat kettinkje ga ik onthouden, thnx!

3 jaar geleden

Reactie op Melanievera

Lekker zelf laten eten! Hoe interessant en leerzaam om zelf zijn voedsel te ...
Ja maar ik moet zeggen dat hij nogal lui is. We leggen vaak eten voor zijn neus, maar doet er nog weinig mee zelf.

3 jaar geleden

Hier hetzelfde . Ik geef gaaf borstvoeding en dan heeft ze haar knuffel vast. Soms een keer extra aanleggen als ze erg kort heeft gedronken. In de avond en ochtend vaak rustiger eind ochtend en middag heel druk.