4 Reacties

één jaar geleden

Toevallig n soortgelijke situatie. Ook zwanger en zoontje van 2 jaar en 7 maanden in bed gehad. Het inslapen ging toen ook niet goed. Dat was n periode van 2 weken elke nacht, veel korter dan bij jou. Maar toen hebben we hem met naar bed gaan laten huilen en om de 5 a 10 min kijken en zeggen dat er niks aan de hand is en weer weg gaan. Dat duurde n uur ongeveer. Snachts toen hij wakker werd, hetzelfde gedaan. Duurde ook n uur ongeveer. Na die avond en nacht gaat inslapen super en snachts ook geen problemen meer. En als hij toch wakker wordt, hoef ik maar 1 keertje kort te troosten. Kostte wel moeite snachts met hem toch niet tussen in te leggen, maar denk dat het consequent zijn echt heeft geholpen. Succes!

één jaar geleden

Dit hebben we inderdaad ook vaker geprobeerd. Het lastige is dat mijn zoontje een peuterbed heeft en er dus uit kan klimmen. We hebben de klink al omhoog gedraaid zodat hij niet zelf de deur open kan maken. Ik merk dat hij wakker schrikt en dan in paniek raakt. Dan gaat hij tegen de deur slaan alsof er ik weet niet wat gebeurt. Hij roept dan ook dat hij het spannend vind en dat de monsters hem komen pakken. Dit vind ik dan het zieligst van alles. Uit medelijden pak ik hem dan weer op en neem hem weer mee. Het is zo ontzettend lastig..

één jaar geleden

Oww dat is n groot verschil, die van ons heeft nog geen peuterbed en heeft het ook niet over monsters enzo. Dat zou ik ook enorm zielig vinden... Heel lastig. Daar heb ik geen ervaring mee.. Het is vast n fase, ik hoop dat t snel voorbij gaat voor jullie...

één jaar geleden

Reactie op Albertine-25

Oww dat is n groot verschil, die van ons heeft nog geen peuterbed en heeft ...
Hihi Jaa laten we daarop hopen! 🤞🏻 En anders straks met 2 kids in de slaapkamer.. Nou moet ik zeggen dat mijn zoontje al sinds de geboorte een slechte slaper is en altijd problemen heeft gehad met slapen.. dus ik duim heel hard dat die tweede wel een betere slaper gaat worden🫣😅