10 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Bij ons wel Ons zoontje is door de prikpil heen gekomen nu ondertussen bijna 1jaar

3 jaar geleden

Reactie op cinthia

Bij ons wel Ons zoontje is door de prikpil heen gekomen nu ondertussen bij ...
En was je ook te laat met de prikpil? Of was er een andere reden?

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op kimmetje03

En was je ook te laat met de prikpil? Of was er een andere reden?
Nee ik had me prikpil al gehad en moest pas over 2 maanden weer En was ook niet van te voren ongesteld geweest Hij is er dus echt door heen gekomen We wisten het niet was al 3 weken lang alleen maar aan overgeven en dacht laat ik maar een test doen en was plus 3 op de test En toen echo gehad en bleek al 8weken zwanger te zijn

3 jaar geleden

Reactie op cinthia

Nee ik had me prikpil al gehad en moest pas over 2 maanden weer En was ook ...
Aah oke want ik heb namelijk 2 dagen ‘te laat’ m’n prikpil gehad. Maar mevrouw zei dat hij dan nog wel werkt. Maar nu zijn we even verder en ik heb 5 weken lang onregelmatige bloedingen, intense dromen en steekjes in m’n onderbuik. Het kan ook aan de prikpil liggen hoor maar ik heb na mijn kraamvloed geen bloedingen gehad 5 maanden lang en nu opeens weer wel. Heb een afspraak gemaakt bij de huisarts hiervoor maar vroeg me af of evt zwangerschap mogelijk zou kunnen zijn.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op kimmetje03

Aah oke want ik heb namelijk 2 dagen ‘te laat’ m’n prikpil gehad. Maar mevr ...
Is dit je eerste prikpil ? Als het voor de eerste keer heb gehad dan kan het idd kloppen aan je klachten had ik ook dan is je lichaam er gewoon aan wennen Maar goed dat je idd een afspraak heb gemaakt je weet maar nooit Ik dacht ook van ik kan niet zwanger raken met de prikpil maar blijkt dus van wel 😇

3 jaar geleden

Reactie op cinthia

Is dit je eerste prikpil ? Als het voor de eerste keer heb gehad dan kan h ...
Nee is niet mijn eerste prikpil. Ik heb 5 maanden kraamvloed gehad door mijn prikpil vandaar. Mijn dochter is nu 10 maanden en heb 2 dagen na de bevalling mijn eerste prikpil laten zetten. Ondertussen begin januari de 3e gehad.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op kimmetje03

Nee is niet mijn eerste prikpil. Ik heb 5 maanden kraamvloed gehad door mij ...
Mmm vreemd En heb je al voor de zekerheid een test gedaan ?

3 jaar geleden

Reactie op cinthia

Mmm vreemd En heb je al voor de zekerheid een test gedaan ?
Volgens mij uit mijn hoofd heb ik een test 4 weken geleden gedaan. Die was wel negatief

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op kimmetje03

Volgens mij uit mijn hoofd heb ik een test 4 weken geleden gedaan. Die was ...
Oke Dan maar afwachten wat de dokter zeg

3 jaar geleden

Ik zou ook nogmaals een test doen.