46 Reacties

VRIEND

6 jaar geleden

H&M en prenatal 😀

VRIEND

6 jaar geleden

H en M

6 jaar geleden

Ik heb een fijne zwarte broek gekocht bij de h&m die de hele zwangerschap mee gaat. De spijkerbroeken vind ik niet zo fijn daar, zit op de een of andere manier nooit lekker. Je kan ze eventueel ook online bestellen. Bij Asos, Bonprix en Zalando kan je ook zwangerschapskleding bestellen.

6 jaar geleden

Haii, ik heb een broek gekocht bij de Zalando. Ben nog maar pril in zwangerschap maar heb al een buikje, door darmen denk ik

6 jaar geleden

Legging van noppies zitten ook top!

6 jaar geleden

Op zalando en About you staan ook veel mooie zwangerschapskleren... moet je zelfs het huis niet uit ;)

6 jaar geleden

Ik loop ook al een week met zwangerschaps kleding! Heb een paar goede broeken bij de Babyplanet en de Prenatal gehaald, deze kun je de hele zwangerschap door dragen. Moet nog even een paar basic shirtjes halen bij de h&m of c&a, omdat mijn buik nog niet groot genoeg is voor de zwangerschaps shirts. Maar dat hoeft ook niet. Ik ben al blij met de broeken. Zo valt het zelfs nog iets minder op dan met mijn eigen kleding 😉

6 jaar geleden

Ik heb er een bij de h en m besteld, en die zit mij heel erg lekker... denk dat je toch moet uit proberen wat jezelf fijn vind!

6 jaar geleden

Zalando heeft fijn spul. Dorethy perkins en dan maternity. Of van Zalando zelf. Heerlijk.

6 jaar geleden

Je kunt ze online bestellen. Je kunt je normale maat bestellen. Kies wel een stof met rek. Als het niet past kun je het ook nog retourneren. Bij mij paste alles de hele zwangerschap. Als je wel wil passen en je vind het spannend. Ga dan in een andere stad winkelen. Je kunt ook een langer shirt dragen en met elastiekje om je knoop en door je knoopgat de broek iets ruimer maken. Succes. ;)

6 jaar geleden

Ik ben fan van de broeken van h&m. Ik draag hiervan mijn eigen maat en als ik kijk naar mijn vorige zwangerschap kon ik deze tot en met 9 maanden aan. Maar dat zal wel wisselen per persoon. Qua shirts heb ik altijd gewoon mijn eigen shirts aangehad. Genoeg stretch shirts die mee konden groeien. Alleen speciale dingen zoals een blouse zou ik apart aanschaffen. 😊

6 jaar geleden

Ik heb hetzelfde probleem... Ik ben naar de C&A en H&M geweest maar daar zag ik niets van zwangerschapskleding.. Is het alleen online beschikbaar of dient het een groter filiaal te zijn?

6 jaar geleden

Ik ben groot fan van mamalicious en love2wait. Kun je ook op wehkamp vinden :) Je kunt ook een broek aanschaffen die een maatje groter is ;). Wat ook al echt helpt is bhs zonder beugel aan te schaffen dat gaat zo trekken anders. Voedingsbeha of zwangerschapsbeha's.

6 jaar geleden

Reactie op LaMezcla

Ik heb hetzelfde probleem... Ik ben naar de C&A en H&M geweest maar ...
Ik heb net even gekeken, en je kan na de site van h en m gaan, dan klik je op een positiebroek, en dan geeft hij aan waar het dichtsbijzijnde filiaal zit die deze verkoopt, dus dan neem ik ook aan dat ze daar meer positiekleding verkopen😊

6 jaar geleden

Hier ook vorige keer geslaagd bij h&m. Gewoon even passen daar. Het hoort wel zo dat je de hele zwangerschap er mee door kan. Maar sommige vrouwen groeien ook op andere plekken dan alleen maar de buik dus kan best zijn dat je daarna een grotere maat nodig hebt. Maar zou er niet vanuit gaan.

6 jaar geleden

Hi! Als noodoplossing (voor vandaag) kun je voor je broeken deze truc gebruiken, met een tuniek erover bijvoorbeeld: https://www.oudersvannu.nl/nieuws/de-truc-om-je-spijkerbroek-tijdens-je-zwangerschap-te-kunnen-blijven-dragen/ En dan lekker zo snel mogelijk bijv. webshop H&M (of ergens anders, Prenatal ofzo) als eerste positie-spijkerbroeken bestellen. Die zitten heerlijk. Je normale maat of 1 groter. Dan kun je meestal best een tijdje verhullen. Iets langere blouse/trui/tuniek, of lange wijde sjaal ervoor. Mijn eerste aankopen waren 2 broeken en 2 wijdere tuniekjes. De broeken kun je meestal best een paar maanden dragen. Zijn ook superfijn in de weken/maanden na de bevalling (niet in de kraamweek haha). Als je eigen broeken nog niet passen of lekker zitten. Op het laatst droeg ik het liefst lange tricot jurken met evt. kort vestje erover. Soms ook gewoon maat L i.p.v. positie-jurk als de pasvorm goed was. Kun je vrij lang aan. Het rekt mee heh😉 In de winter had ik ook dikkere positie-leggings. Van Noppies geloof ik. Als je niet gespot wilt worden op de positiekleding afdeling, kun je voor die eerste periode ook gewoon rekbare kleding in grotere maat kopen. Of leuke jurk 1 maatje groter. Succes!

6 jaar geleden

Ja zou idd ook lekker je kleding online bestellen. H&M OF Prenatal hele leuke dingen. Succes!

6 jaar geleden

Zalando of bonprix hebben ook leuke betaalbare positiekleding

6 jaar geleden

Ik heb al eens rondgekeken op VOVA, die app. Leuke kleertues voor weinig centjes. Tuurlijk ga ik enkele tenuetjes halen in gewone winkels ook maar omdat ze zo snel groeien vind ik die app wel handig 😊

6 jaar geleden

Hennes en Maurits is wel chill! En bij America Today hebben ze leuke flared leggings die best tot je tweede trimester meegroeien :)