Hellooo mommys (to be)
Even een vraagje. Vorige zwangerschap was ik hoog zwanger in de zomer en geen winterjas hoeven dragen.. hoe doen jullie dit. We zijn natuurlijk nu hoogzwanger in hartje winter kopen jullie een zwangerschapsjas en zo ja welke? Ik vind t zonde om 80euro(of meer) aan een jas uit te geven die ik 4maanden draag en dan nooit meer.. Nu zag ik een zwangerschapsjas bij de lidl voor 30euro. Iemand ervaring mee?
Liefs x
Ik heb me eerst ook helemaal verrot gezocht aan een zwangerschapsjas uiteindelijk maar opgegeven!
En gwn eem lekkere dikke jas gehaald die mij deze winter iniedergeval goed warm houd
Hoh, ik heb ene gekocht via zalando, met het gedacht om het OPEN te laten ( kan niet toe door de maat en buik..) en zo kan ik hem achteraf blijven dragen :). Snap je?
Ja heb ik ook aangedacht maar als t -5 of meer wordt weet ik niet hoe blij ...
Wel, ik hou hem dan zo zelf gewoon een beetje toe... en een dikke sjaal erbij doet ook wonderen ;)
Zoiezo alt zeeeer koud is nu niet buite gaan lopen he ;) of toch niet lang. Ik ben zelf wel iemand die rap te warm heeft enzo... dusja
Ik heb hem nog van mij vorige zwangerschap. Was toen in december uitgerekend en had toen het zelfde. Toen ben ik gelukkig goed geslaagd op marktplaats. Vaak hebben vrouwen hem toch niet lang aangehad.
Bij collega's en vriendinnen gaan vragen, altijd wel iemand met zwangerschapskleren op zolder, ook een winterjas gescoord zo. Mijn moeder had ook nog een oversized winterjas. En tweedehands op internet is er ook veel aanbod. Ik koop niets nieuw.
Ik heb een fijne van de h&m van de mama collectie, extra ruimte bij je buik maar kan volgend jaar ook prima zonder zwangere buik;) Van t weekend gekocht met een kortingscode.
Ik heb deze ook gekocht. Niet helemaal mijn smaak. Maar voor die paar maanden vind ik hem prima voor die €30.-
Veel andere jassen zijn een stuk duurder.