42 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb deze gekocht! Ik vind hem wat oubollig van model, maar wel lekker warm. Goed genoeg voor 30 euro, wat mij betreft :)

6 jaar geleden

Ik heb me eerst ook helemaal verrot gezocht aan een zwangerschapsjas uiteindelijk maar opgegeven! En gwn eem lekkere dikke jas gehaald die mij deze winter iniedergeval goed warm houd

6 jaar geleden

Hoh, ik heb ene gekocht via zalando, met het gedacht om het OPEN te laten ( kan niet toe door de maat en buik..) en zo kan ik hem achteraf blijven dragen :). Snap je?

6 jaar geleden

Goede vraag ik zat hier vandaag ook al over na te denken..

6 jaar geleden

Lees graag mee in de reacties. Zelfde dilemma hier.. 🙄

6 jaar geleden

Ik heb hem ook gekocht. Precies wat je zegt: geen zin om heel veel geld aan uit te geven. En met een leuke sjaal is het best ok!

6 jaar geleden

Reactie op MamaLicious

Hoh, ik heb ene gekocht via zalando, met het gedacht om het OPEN te laten ( ...
Ja heb ik ook aangedacht maar als t -5 of meer wordt weet ik niet hoe blij ik dan nog ben als mn jas niet dichtkan😅

6 jaar geleden

Reactie op Shanaapje

Ja heb ik ook aangedacht maar als t -5 of meer wordt weet ik niet hoe blij ...
Wel, ik hou hem dan zo zelf gewoon een beetje toe... en een dikke sjaal erbij doet ook wonderen ;) Zoiezo alt zeeeer koud is nu niet buite gaan lopen he ;) of toch niet lang. Ik ben zelf wel iemand die rap te warm heeft enzo... dusja

6 jaar geleden

Ik kocht 1 in de h&m, goedkoopste model was wel al 60 euro.

6 jaar geleden

Ik was dit jaar net 18 kilo afgevallen dus hoop dat ik langzaam weer in mijn winterjas van vorig jaar groei 😂

6 jaar geleden

Ik heb een jas 2 maten te groot gekocht die ik nu nog kan aansnoeren.

6 jaar geleden

Ik heb hem nog van mij vorige zwangerschap. Was toen in december uitgerekend en had toen het zelfde. Toen ben ik gelukkig goed geslaagd op marktplaats. Vaak hebben vrouwen hem toch niet lang aangehad.

6 jaar geleden

Voor €15,- van Marktplaats gehaald. Was nog in de buurt ook.

6 jaar geleden

Ik zoek ook een goede jas en zwangerschapskleding, ik begin het nu wel te merken dat mijn buik dikker wordt.

6 jaar geleden

Ik heb hem ook bij Lidl gekocht afgelopen week. En is zeker een aanrader

6 jaar geleden

Heb heel vaak kleding vd lidl. Niks mis mee. Heb zelf een positie jas van Bonprix, omdat ik een maatje meer heb...

6 jaar geleden

Hoe werkt zo een jas ?

VRIEND

6 jaar geleden

Bij collega's en vriendinnen gaan vragen, altijd wel iemand met zwangerschapskleren op zolder, ook een winterjas gescoord zo. Mijn moeder had ook nog een oversized winterjas. En tweedehands op internet is er ook veel aanbod. Ik koop niets nieuw.

6 jaar geleden

Ik heb een fijne van de h&m van de mama collectie, extra ruimte bij je buik maar kan volgend jaar ook prima zonder zwangere buik;) Van t weekend gekocht met een kortingscode.

6 jaar geleden

Ik heb deze ook gekocht. Niet helemaal mijn smaak. Maar voor die paar maanden vind ik hem prima voor die €30.- Veel andere jassen zijn een stuk duurder.